Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم، امروز علاوه بر مبارزه با کرونا با ویروس اخبار جعلی برخی سیاسیون نیز مبارزه میکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یک‌روز پس از اظهارشگفتی ریچارد برنان، نماینده سازمان جهانی بهداشت از توان و تجهیزات ایران برای مقابله با کرونا، پارسایی، عضو و سخنگوی فراکسیون امید در اقدامی عجیب، ادعاهای نماینده سازمان جهانی بهداشت را زیرسوال برده و به سیاه‌نمایی از اوضاع کشور در خصوص کرونا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه این نماینده اصلاح‌طلب علت تمجید نماینده سازمان بهداشت جهانی از ایران را عدم سفر به کانون کرونا یعنی قم مطرح کرده در حالی که نه‌تنها سفر  روز شنبه به قم بخشی از برنامه ریچادرد برنان در ایران بوده‌است که حتی وی نشست خبری دیروز ( یکشنبه) خود را در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار کرده‌بود، مردم، امروز علاوه بر مبارزه با کرونا با ویروس اخبار جعلی برخی سیاسیون نیز مبارزه میکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

  دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تبریک ظفر غرورآفرین دفاع مسلم عملیات « وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران؛ پیروزی مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی نفعان تبریک گفت.  رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه به لطف الهی این موفقیت بعد از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به وقوع پیوست؛ گفت: این فجر فنی نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نقش تعیین کننده ای دارد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود