Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: متقاضیان نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت نام‌نویسی در استان می‌توانند از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir نام‌نویسی کنند.

وی افزود: افرادی که در مرحله اول، نام‌نویسی کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند مجدد در این مرحله ثبت‌نام کنند.

نظری گفت: در شهرهائی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته‌اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت‌نام انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به فهرست شهرهای دارای ظرفیت در این مرحله گفت: شهرهای ساری، آمل، بابل، قائم شهر، بهشهر، بابلسر، نکا، چالوس، فریدونکنار، رامسر، جویبار، امامزاده عبدالله، کیاسر، پل‌سفید، بلده، رویان، سرخرود، مرزن‌آباد، عباس‌آباد، کلارآباد، کیاکلا، شیرگاه و کلاردشت در این مرحله دارای ظرفیت هستند.

کد خبر 490618 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان مازندران مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي استان مازندران مسکن نام نویسی طرح اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله جدید طرح یسنا در استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در استان
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی؛ از حبس ۴۵ روزه تا جزای نقدی برای آگهی دهندگان+ تصویر
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد