Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:34:01 GMT

مسابقه عکاسی روز پدر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۱۷۴۷

مسابقه عکاسی روز پدر برگزار می شود

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر مسابقه عکاسی با همین عنوان به همت بچه های مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهر وایقان از توابع تبریز، برگزار می شود. 

«سجاد نعیمی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داست: با وضعیت نگران کننده ای که شیوع ویروس کورنا در کشور و شهرمان بوجود آورده است و اغلب جوانان با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شاید روزهای کسل کننده ای را سپری میکنند، جای خالی اقدامات فرهنگی خاص و تازه ای بیشتر به چشم میخورد تا با خلق نشاط و امید در جامعه، موجبات استحکام نظام اجتماعی را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) شهرستان وایقان با اشاره به نقش مهم کانون های فرهنگی هنری و بچه های مسجد در این برهه حساس افزود: همراه چندی از دوستان مومن و انقلابی بر آن شدیم در حد وسع و توان خود گامی در این راستا برداریم و بنابه مناسبات پیش رو، میلاد حضرت امام علی(ع) را زمان خوبی برای برگزاری یک برنامه فرهنگی هنری جدید و مناسب با شرایط روز، یافتیم.

وی در تکمیل سخنان خود با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کورنا اکثر برنامه های فرهنگی و هنری به خاطر بالا بودن درصد احتمال ابتلا در اجتماعات تعطیل شده است، گفت: به همین دلیل به فکر یک مسابقه فرهنگی هنری افتادیم که نیاز به حضور افراد در محل مسابقه نباشد و پس از بررسی چند طرح تصمیم گرفتیم، مسابقه عکاسی با عنوان روز پدر برگزار کنیم.

وی همچنین در تشریح این مسابقه اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند با هیچ محدودیتی در تکنیک و ابزار و محل سکونت، طی این روزها از پدر خود عکاسی کرده و تصاویر منتخب خویش را به همراه دلنوشته ای برای پدر از هفتم تا هجدهم اسفند ماه به صورت اینترنتی، برایمان ارسال کنند.

نعیمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: به سه نفر از شرکت کنندگان پس از داوری آثار ارسالی، جوایزی در نظر گرفته شده که طی مراسم اختتامیه در شب میلاد حضرت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان وایقان، اهدا می‌شود. البته حضور برندگان در این مراسم اجباری نیست و درصورت تمایل این جوایز به آدرس اعلامی از طرف آنها، ارسال خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند عکس‌ها و دلنوشته های خود را به همراه مشخصات و شماره تماس به آیدی های تلگرامی زیر ارسال کنند.

@Ali_82shkr

 @sn7773

@a8mir_2410

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه تبریز نمایشگاه کتاب تبریز جشنواره عکس رضوی تبریز تبریز فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 6082051

دیگر خبرها

  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان