Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان دانشگاه تهران در تلاش برای تداوم برنامه‌ها در شرایط موجود با حفظ سلامت افراد، برنامه رسانه‌ای رئیس دانشگاه برای ارائه گزارش نهایی هیات ملی سیلاب‌ها را از طریق ارتباط اینترنتی ترتیب داده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس شده است و فعالیت آموزشی در بسیاری از دانشگاه‌ها به صورت مجازی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در همین زمان فعالیت دیگر بخش های دانشگاه‌ها از جمله بخش اداری برقرار است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در بخش نامه ای دانشگاه ها را از برگزاری مراسم‌هایی که منجر به ایجاد تجمع شود منع کرده است.

اما امروز در حالی که فعالیت بخش اداری دانشگاه تهران همچنان برقرار است، مسئولان این دانشگاه در اقدامی جدید برای تداوم برگزاری برنامه‌ها تلاش کرده‌اند و با توجه به شرایط موجود برای حفظ بیشتر سلامت افراد، این بار برنامه رسانه ای رئیس این دانشگاه را به صورت مجازی و از طریق ارتباط اینترنتی بر بستر سامانه مجازی دانشگاه ترتیب داده‌اند.

به این ترتیب قرار است گزارش نهایی هیات ملی سیلاب‌ها توسط محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران و رئیس هیات ویژه بررسی سیلاب‌ها به جامعه و رسانه‌ها ارائه‌ شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت علوم فناوری دانشگاه تهران مدارس دانشگاه تهران دانشگاه ها سیلاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد