Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:56:31 GMT

شکایت ذوب آهن علیه تراکتور رد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۱۹۷۸

شکایت ذوب آهن علیه تراکتور رد شد

در پی شکایت های مطروحه از سوی بازیکنان و باشگاه ها کمیته تعیین وضعیت تازه ترین آراء صادره در خصوص این شکایت ها را اعلام کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال در یکی از پرونده ها شکایت باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه تراکتور رد شد. آراء را می خوانیم: 

 

* با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد ستاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 240 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون و 632 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

 

*در پی شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه تراکتورسازی تبریز، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم ارائه لایحه مجدد توسط خواهان علیرغم اخطار صادره مردود اعلام کرد.

 

*در پرونده شکایت محمدعلی فتحی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 14 میلیون و 388 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

فدراسیون فوتبال تراکتور ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تراکتور ذوب آهن اصفهان ریال بابت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت از زمان جنگ غزه در هفتم اکتبر بر تلاش‌ها برای کاهش تنش در منطقه متمرکز بوده‌ایم. ما در هیچ عملیات هجومی علیه ایران شرکت نکردیم. ما به حمایت از اسرائیل برای دفاع از خودش و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند هستیم. تلاش می‌کنیم تا اسرائیل بتواند از خودش دفاع کند.

به نقل از الجزیره، بلینکن در اظهاراتی علیه ایران گفت: ما ایران و اسرائیل را به کاهش تنش دعوت می‌کنیم. اولویت ما کاهش تنش است و خواهان خویشتن‌داری هستیم. ما به مجازات ایران به دلیل فعالیت‌های این کشور که ثبات را برهم می‌زند، پایبند هستیم و حمله اخیر بی سابقه ایران علیه اسرائیل را محکوم می‌کنیم. گروه هفت تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد. ما به همکاری با شرکایمان برای کاهش تنش در منطقه ادامه می‌دهیم.

وزیر امور خارجه آمریکا هم‌چنین در واکنش به حادثه اصفهان از پاسخ به اینکه آیا تل‌آویو در مورد آن با واشنگتن هماهنگ کرده است، خودداری کرد، اما گفت که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی درگیر نشده است.

وی گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، جز این که بگویم ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی درگیر نشده است. آنچه ما روی آن متمرکز شده‌ایم، آنچه G۷ روی آن متمرکز شده است ... این است که کار ما برای کاهش تنش‌ها است.

بلینکن هم‌چنین گفت: ما خواهان حمایت از تلاش‌های انسانی در غزه و توزیع بهتر کمک‌ها و تحقق آتش‌بس هستیم.

بلینکن مدعی شد: حماس تنها طرفی است که مانع آتش‌بس می‌شود. حماس خواهان نابودی اسرائیل است و ما می‌خواهیم عدم تکرار عملیات هفت اکتبر را تضمین کنیم.

وی تأکید کرد: ما از عملیات گسترده نظامی در رفح حمایت نمی‌کنیم. هرگونه عملیات نظامی در رفح با وجود غیرنظامیان تبعات خطرناکی خواهد داشت. چند هفته است که با اسرائیل مذاکراتی درباره رفح داریم. ما به تشکیل کشور فلسطین از طریق دیپلماسی پایبند هستیم و برای تشکیل چنین کشوری با ضمانت‌های امنیتی برای اسرائیل تلاش می‌کنیم. خواهان آینده‌ای در منطقه هستیم که اسرائیل در آن نقش داشته باشد و مسئله فلسطین حل شود. زمان مناسب برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین هنوز نیامده است.

منبع: ایسنا

tags # اسرائیل ، اصفهان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد