Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.

 به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، ۱۹ اسفندماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰ و حلال ۵۰۲ پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰، حلال ۴۰۴ و نفتای سنگین تصفیه‌نشده پالایش نفت شیراز و میعانات گازی پتروشیمی رازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ته‌مانده تصفیه شده برج تقطیر پالایش نفت شازند، حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نفتای سبک، نفتای ترش و نفتای میانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و نفتای سنگین و نفتای سبک پالایش نفت آبادان نیز در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.

کالاهای برش سنگین و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز روز شنبه (۱۷ اسفندماه) در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۴۸۱ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

   شانا برچسب ها: بورس انرژی ، پتروشیمی ، فرآورده های پالایشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس انرژی پتروشیمی فرآورده های پالایشی بورس انرژی ایران پالایش نفت حلال ۴۰۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری، تولید و جهش در صنعت پتروشیمی یک فریضه است و در این مسیر تکلیف هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی همکاری و یکپارچگی در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نخستین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال 1403 اظهار کرد: با توجه به تاکید و فرمان مقام معظم رهبری و نیز رئیس جمهوری برای هدف گذاری جهش تولید در سال جاری، اولویت فعالیت ها و راهبرد صنعت پتروشیمی افزایش ظرفیت های تولید است.

معاون وزیر نفت به مدیریت های برنامه ریزی و توسعه، سرمایه گذاری، طرح ها و به ویژه مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ماموریت داد تا برنامه های راهبردی خود را در جهت تحقق شعار سال تبیین، عملیاتی و اجرایی کنند.

شاهمیرزایی با تاکید بر اینکه مدیریت تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال در خط مقدم فعالیت های صنعت پتروشیمی است، تصریح کرد: مدیریت طرح ها با همکاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی باید در جهت رفع نیازهای طرح های پتروشیمی در حوزه تامین کالاها با استفاده از توان داخلی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون وزیر نفت، تولید و جهش در صنعت پتروشیمی را یک فرضیه خواند و تصریح کرد: امسال باید سال بلوغ و متنوع سازی سبد تولید محصولات و کاتالیست های مورد نیاز صنعت باشد و در این مسیر تکلیف شرکت ها و هلدینگ های پتروشیمی همکاری و یکپارچگی در اجرای راهبردهای توسعه است.

شاهمیرزایی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری درباره استفاده از تجارب و دانش نخبگان و خبرگان و متخصصان کشور، افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهوری برای توسعه دریا محور، باید مدیریت طرح ها و مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی همزمان با ایجاد زیر ساخت های لازم، روند توسعه اسکله ها و بنادر صادراتی محصولات پتروشیمی را تسریع کنند.

شاهمیرزایی تصریح کرد: همکاری و تعامل بسیار خوبی با هلدینگ های پتروشیمی وجود دارد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان نماینده حاکمیت در موارد مختلف همگرایی مطلوبی را در صنعت پتروشیمی ایجاد کرده است.

وی با بیان این که باید زمینه حضور فعال سرمایه گذاران در صنعت پتروشیمی تسهیل شود، گفت: مدیریت سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید ضمن بررسی راهکارهای رفع موانع و چالش های موجود در مسیر جذب سرمایه گذاری در صنعت، بسته های کوچک و متنوع سرمایه گذاری در این صنعت را جهت مشارکت های مردمی تعریف کند.

اجرای راهبرد بازارسازی و بازاریابی محصولات پتروشیمی

معاون وزیر نفت افزود: رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی در صنعت باید مورد توجه شرکت های پتروشیمی قرار گیرد و در این راستا مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تمام ظرفیت های خود برای تحقق این هدف استفاده کنند.

وی ادامه داد: بازارسازی و بازاریابی محصولات پتروشیمی سیاست و راهبرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و امسال در بخش حاکمیتی باید به بازارسازی و بازاریابی با هدف اعتماد سازی بطور جدی توجه شود.

شاهمیرزایی به نقش مهم مدیریت صنایع پایین دستی پتروشیمی در تکمیل زنجیره ارزش اشاره و گفت: تکمیل زنجیره ارزش و تولید محصولات نهایی در واحد های پایین دستی سبب ایجاد ارزش افزوده بیشتر و اشتغال زایی مطلوبی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: تامین خوراک مجتمع ها با هدف جهش تولید در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و مدیریت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام های لازم را با استفاده از تمام ظرفیت های موجود معمول کنند.

شاهمیرزایی خاطر نشان کرد: استفاده از رسانه ها و ظرفیت و قدرت رسانه با هدف ارتقای فرهنگ سازمانی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود و رسانه می تواند تلاش های کارگزاران و تلاشگران مولد و تراز را اطلاع رسانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳
  • صادرات تجهیزات پالایشی به پروژه‌های فراسرزمینی/ توزیع ۵۰ درصدی گاز مایع کشور به شیوه الکترونیکی
  • گام‌های رو به‌ جلو صنعت پالایش ایران در ۱۴۰۲ چه بود؟
  • سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ که توسط نیروهای حلال‌احمر نجات یافت (فیلم)
  • حلال و و حرام غذا‌های دریایی را چگونه تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!