Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعیده ایرانمنش» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با تعطیلی لیگ، اردوها و دیدارهای تدارکاتی ملی‌پوشان بدلیل شیوع ویروس کرونا دیگر نمی‌توان روی تیم ملی حساب باز کرد، زیرا فشار زیادی روی بازیکنان قرار دارد و آنان استرس این را دارند که بعد از عید باید در مرحله پلی‌آف بازی کنند و با مصدومیت وارد اردو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پلی‌آف لیگ برگزار نمی‌شد اکنون قهرمان لیگ مشخص بود و ملی‌پوشان نیز با آرامش استراحت می‌کردند تا بعد از عید به تمرینات خود در اردوها ادامه دهند.

وی افزود: یک لیگ ۱۲ تیمی نیازی به برگزاری مرحله پلی‌آف ندارد، زیرا دیدارها در این فصل از لیگ فوتسال زنان به حدی جذاب بود که قهرمانی بین چهار تیم تقسیم شد. تنها تیمی که با قرعه‌کشی مجدد و برگزاری پلی‌آف مخالف بود ما بودیم. برپایی این مرحله بی‌فایده و اشتباه بود و الان همه تیم‌ها مخالف آن هستند.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: سطح لیگ جز قضاوت داوران خوب بود. هفته پایانی قهرمانی فصل با برد چهار تیم اول جدول جذابیت خوبی داشت. با برگزاری مرحله حذفی کار به جایی رسیده که همه چیز تعطیل شده و برنامه‌ها بهم ریخته است و بازیکنان بدون تمرین هستند و شرایط وخیمی برای آنان بوجود آمده است. آنان تا به آمادگی لازم برای ادامه مرحله پلی آف برسند طول می‌کشد.

وی یادآور شد: در دیدار برابر مس رفسنجان بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم که در این دیدار حضور نداشتند. تیم مس رفسنجان از لحاظ مهره‌ای بسیار خوب اما غیربومی است با این حال شهرآورد خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنانم با وجود حساسیتی که این دیدار داشت خوب بازی کردند.

ایرانمنش اضافه کرد: فدراسیون در فصل بعد با تفکر بیشتری برای لیگ برتر برنامه‌ریزی کند. در بحث داوری انتقادپذیر باشیم و برای ساختن خود سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم. به نظرم اگر انتقاد به جا و سازنده باشد به رشد داور کمک می‌کند. همچنین برای آنکه تیم‌ها ضرر و هزینه گزافی پرداخت نکنند، مرحله پلی‌آف را حذف کنند تا مثل سال گذشته به لیگ فوتسال زنان آسیب نرساند.

برچسب‌ها کرمان لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان کرمان لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان مرحله پلی آف فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است