Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت بهداشت کویت بیانیه ای را در خصوص شیوع ویروس کرونا در این کشور منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرد که موارد جدیدی از ابتلا به کرونا در کویت به ثبت رسیده است.

وزارت بهداشت کویت اعلام کرد که با احتساب موارد جدید ابتلا به کرونا شمار مبتلایان به این ویروس به ۶۵ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت بهداشت کویت، هم اکنون ۹۰۶ نفر نیز به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به کرونا تحت قرنطینه قرار گرفته اند.

این درحالی است که مبارک الحریص، وزیر مشاور کویت در امور پارلمانی این کشور هم قرار است بعد از بازگشت از انگلیس در منزل خود قرنطینه شود.

الحریص نخستین مسئول برجسته دولتی در کویت به شمار می‌آید که درگیر مسئله کرونا شده است.

گفتنی است، ویروس کرونا که برای اولین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد، درحال حاضر به بسیاری از کشورهای جهان کشیده شده است.

کد خبر 4873543

منبع: مهر

کلیدواژه: کویت ویروس کرونا چین سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب عراق رژیم صهیونیستی روسیه افغانستان رجب طیب اردوغان عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ قربانیان کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان

مسئولان وزارت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی در دیدار با مسئولان نهاد‌های زیرمجموعه سازمان ملل اعلام کردند بر اثر سیلاب‌های اخیر، دستکم ۷۰ نفر جان خود را از دست داده و ۵۶ نفر دیگر نیز مصدوم شده‌اند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، این سیلاب‌ها به ساکنان ۲۳ ولایت افغانستان آسیب زده و ۶۰۰ رأس احشام را تلف و هزار و ۲۳۵ خانه را تخریب کرده است.

«جانان سایق» سخنگوی این وزارتخانه اوایل هفته جاری اعلام کرده بود ولایت‌های بادغیس، ارزگان، فراه، قندهار، تخار، زابل، پروان، ننگرهار، هلمند، کابل، خوست، دایکندی، کنر، کاپیسا، پنجشیر، پکتیکا، پکتیا، لوگر، لغمان و هرات شاهد بارش باران و جاری شدن سیلاب در روز‌های اخیر بوده‌اند.

وی گفته بوداز آغاز ماه جاری تاکنون با همکاری سازمان‌های ملی و بین المللی برای ۲۲ هزار و ۸۵۱ خانواده آسیب‌پذیر کمک‌های اضطراری توزیع شده است.

وزارت رسیدگی به حوادث طبیعی افغانستان بار دیگر هشدار داده است براساس اطلاعات هواشناسی، بارندگی‌ها در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید