Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر تئاتر و تلویزیون از مردم ایران خواست برای کنترل بیماری کرونا، نوروز امسال به اصفهان سفر نکنند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا نریمانی طنزپرداز و بازیگر تئاتر و تلویزیون در ویدئویی از مردم ایران درخواست کرد که برای حفظ سلامتی خود و هم‌وطنانشان در شرایط کنونی در خانه بمانند و سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرایط سختی در دنیا پدیدار شده که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست، از همه مردم، مسئولان، هنرمندان و متولیان امر تقاضا می‌کنم دست به دست هم داده تا کاری کنیم که این وضعیت با کمترین خسارت طی شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند/عدم رعایت مسائل بهداشتی جنایت دوسویه استرادیو تسنیم یزد| لزوم پرهیز مردم از سفرهای غیرضروری + صوتآخرین اخبار کرونا در گلستان| ممنوعیت سفر به گلستان / بسیج همه امکانات برای ‌درمان بیماران‌

بازیگر تئاتر و تلویزیون ادامه داد: کاری که من و شما می‌توانیم انجام دهیم این است که منزل بیرون نرویم به جز برای کارهای بسیار ضروری.

وی بیان کرد: مسئله دیگر این است که اکنون سفر رفتن ضرورتی ندارد، از مردم خواهش می‌کنیم که از شهر و خانه خود بیرون نروند، همچنین از مردم می‌خواهیم که در شرایط کنونی به اصفهان سفر نکنند ما نیز قول می‌دهیم که در ماه‌های بعد میزبانان خوبی برای شما باشیم.

انتهای پیام/ 162/ش

R41346/P/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگر تئاتر و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی، بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های «وِل وِله»، «چراغ‌هایِ ناتمام»، «گذر» و سریال‌های «پایتخت ۶»، «شکوه یک زندگی»، «آهوی ماه نهم»، «هِدارپِه» «کَلّه وَنگ» و ... حضور داشته است.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ