Web Analytics Made Easy - Statcounter

چراغعلی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گلستان بالغ بر ۷ هزار نفر به صورت بستری و سرپایی به بیمارستان های استان گلستان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» امروز (دوشنبه 19 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گلستان بالغ بر 7 هزار نفر به صورت بستری و سرپایی به بیمارستان های استان گلستان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: همچنین تا کنون یک هزار و 380 بیمار نیز از بیمارستان های استان گلستان ترخیص شدند.

 

چراغعلی افزود: آمار مراجعات ما به بیمارستان گسترده بوده و بیشترین مراجعه را در دو شب گذشته در استان شاهد بودیم که نزدیک به 200 نفر به بیمارستان های استان گلستان مراجعه کردند.

 

وی افزود: به صورت کتبی به تعزیرات و معاونت غذا و دارو در خصوص اقلام بهداشتی تقلبی مکاتبه خواهیم داشت تا برای شهروندان گلستانی مشکلی پیش نیاید.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان در خصوص فیلم پخش شده در فضای مجازی که نشان دهنده توزیع ماسک از طریق دست فروش در رو به روی یکی از داروخانه های گرگان بود، افزود: مسئولان نظارتی در سطح شهر حضور دارند و در بازدیدهایی که انجام می دهند با متخلفان برخورد خواهند کرد.

 

چراغعلی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوبه ای در ستاد استانی مقابله با کرونا استان داشتیم که بر اساس آن برخی از اصناف محدودیت در زمان فعالیت خواهند داشت و به این منظور بازرسانی را از هر صنف در نظر گرفتیم تا به متخلفان تذکر دهند.

 

وی افزود: برای احداث بیمارستان صحرایی چند مکان را در نظر گرفتیم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا در نقاهتگاه ها از دو یا چند نیروی متخصص استفاده شود و این افراد در کنار بیماران باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه در مسیر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: تاکید ما این است که مردم در منازل بمانند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را بشکنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کروناویروس معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیمارستان صحرایی بیمارستان های استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ابتدای طرح نوروزی تا ۶ فروردین، بیش از ۸۷۰ هزار مورد بازرسی از اماکن مختلف تاکنون انجام شده است.

کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضائی ۱۱ هزار و ۵۴۴ مورد و پلمپ مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

کد خبر 6063130 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • لاشه یک شتر بیمار معدوم شد
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان