Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بانه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظو کمک به کسبه و اصناف، کرایه اسفندماه از مستاجران مغازه‌های شهرداری این شهر دریافت نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، وریا وثوقی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بر بازار بانه تأثیر منفی زیادی گذاشته است، اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌داران پاساژها که اجاره نشین شهرداری هستند با توجه به رکود بازار توان پرداخت اجاره ندارد بر همین اساس شورای اسلامی و شهرداری تصمیم گرفتند اجاره اسفندماه این افراد بخشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا تمام امکان عمومی بانه شامل پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و پایانه‌ها هر ۱۲ ساعت یک بار توسط نیروهای شهرداری با محلول مخصوص ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

شهردار بانه افزود: در راستای کمک به پرسنل بخش کرونا بیمارستان رازی بانه از طرف شهرداری ۲۰۰ دست لباس ایزوله به آنها اهدا شد و یکصد میلیون ریال کمک نقدی نیز به کمپین هه‌نگاویک بو ژیان (تلاش برای زندگی) به جهت تهیه محلول ضدعفونی کننده و توزیع رایگان آن میان مردم اختصاص یافت.

وثوقی یادآور شد: هشدارهای لازم مبنی بر در خانه ماندن به شهروندان داده شده و تعداد زیادی از بیلبوردهای سطح شهر نیز مزین به پیام‌های آموزشی در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شده و تمام راهکاری پیشگیری از طریق این تبلیغات به مردم ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان مهلت برخورداری از تخفیف عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت مال سال ۹۹ تمدید شد همچنین مصوب گردید تا در دو ماه نخست سال آینده بر اساس لایحه درآمدی سال ۹۸ فعالیت کنیم.

شهردار بانه گفت: برای تهیه ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده کارکنان بخش حمل و نقل درون شهری نیز یکصد میلیون ریال هزینه کردیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 414078

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی مدیریت شهری منشور حقوق شهروندی ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، ابوالحسن صفرپور در گفتگویی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد، در کشور کم‌نظیر و ارزشمند است، اظهارکرد: از جمله این اقدامات، طرح «شهید مهرورزی» است که با مشارکت ظرفیت‌های مردمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استقبال عمومی از طرح «مهرورزی» بسیار خوب بوده، گفت: این استقبال نشان می‌دهد که بدنه مردمی، تشنه کمک و نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و به دنبال این هستند که محله و شهر خود را از این آسیب‌ها پاک کنند.

دبیر کارگروه اعتیاد وزارت کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقطه قوت طرح «مهرورزی» را ساماندهی و بهره‌گیری از ظرفیت افراد آموزش‌دیده در محلات و مساجد و مدارس دانست و افزود: این نقش‌آفرینی افراد صاحب دانش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بسیار حائز اهمیت است.

صفرپور با بیان این که شهرداری مشهد فهم مترقی و رو به جلویی در حوزه آسیب‌های اجتماعی دارند، تصریح کرد: به مشارکت طلبیدن مردم و تمرکز بر پیشگیری از اعتیاد، به ویژه با محوریت نوجوانان و بانوان مصادیق این فهم مترقی است.

وی گفت: البته باید توجه داشت که این موضوع، نشان از بی‌اهمیت بودن حوزه درمان و صیانت و یا عدم توجه شهرداری مشهد به این حوزه نیست ولی ضرورت امروز جامعه ما، موضوع «پیشگیری» است که شهرداری مشهد به خوبی آن را درک کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895822

دیگر خبرها

  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • گلایه شهرداری بیرجند از نبود همکاری برای ساماندهی دستفروشان
  • پرداخت ضرر و زیان نزدیکی فرودگاه به بافت مسکونی، ساز و کار قانونی ندارد