Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:18:58 GMT

۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در قروه اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۸۲۵

۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در قروه اهدا شد

مدیر عامل مرکز خیریه خانه امید قروه گفت:به مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی(ع )۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در قروه اهدا شد.

مصطفی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: آبان ماه امسال در طرح حمایت از زوج‌های جوان نیازمند ۱۳ سری جهیزیه اهدا شد و مرحله دوم آن که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع ) و روز پدر بودنیز همین تعداد جهیزه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:هر جهیزه شامل ۱۷ قلم کالای اساسی مانند فرش، یخچال،اجاق گاز، لباس شویی، پتو و غیره بوده و ارزش ریالی هر فقره جهیزه ۲۰۰ میلیون ریال است.

ملکی اذعان داشت: در این طرح نیکوکاری دفتر امام جمعه قروه، اداره اوقاف و امور خیریه و قرارگاه خاتم الاوسیا سنندج مشارکت داشتند.

وی ادامه داد:به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند در شب عید ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که در روزهای پایانی سال توزیع می‌شود.

به گفته مدیر عامل  مرکز خیریه خانه امید قروه این مرکز مردم نهاد از آبان‌ماه سال گذشته فعالیت خود را زیر نظر وزارت کشور و اداره بهزیستی با هدف کمک به نیازمندان آغاز کرده است و تنها شعبه در قروه است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: حضرت علی ع قروه جهیزیه زوج های جوان اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی