Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند روز دوشنبه با بیان این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه در امر مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم شهروندان به مواد شوینده و ضدعفونی کننده و  فرصت طلبی برخی سودجویان از وضعیت به وجود آمده، طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ و ۳۳ اهواز موفق شدند در سه عملیات جداگانه و با انجام اقدامات اطلاعاتی دو محل نگهداری و ذخیره الکل و یک کامیون حاوی مواد شوینده وضدعفونی کننده احتکار شده را در سه نقطه متفاوت از شهر اهواز شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، پنج متهم را در خصوص احتکار الکل و مواد شوینده و ضدعفونی کننده دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز  گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند؛ عزم جدی پلیس برای برخورد با محتکران سلامتی شهروندان ادامه دارد.

پیش از این نیز در ۱۷ اسفندماه سال جاری مدیر روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از کشف انبار احتکار چهار میلیون و ۶۸۰ هزار جفت دستکش پزشکی لاتکس توسط نیروهای اطلاعات سپاه در اهواز خبر داده بود. 

پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستای ماهفرخان بخش رونیز استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
حسین اکبرپور افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران خارج کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استهبان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
شهرستان استهبان در شرق فارس و در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم