Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: «نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته در سایت‌های اینترنتی عرضه‌ی کتاب به صورت رایگان ارائه می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مریم نجارپور در این خصوص بیان کرد: «همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان «پیک امید مجازی» است تا کودکان و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت‌های خود را صرف مطالعه‌ی کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «ارائه‌ی نسخه‌ی الکترونیکی کتاب‌های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که آغاز و با استقبال بچه‌ها همراه شده است اما کانون در نظر دارد این کتاب‌ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان ارائه کند».

مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: «در این زمینه هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از کتاب‌ها و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف ۱۰۰ درصدی قابل دسترسی و مطالعه است».

وی گفت: «در همین حال مربیان کانون در سراسر کشور به‌صورت داوطلبانه و جهادی در قالب همین طرح، اقدام به ضبط فیلم‌های کوتاه آموزشی در زمینه‌های هنری و کاردستی و قصه‌گویی کرده‌اند و این فیلم‌های کوتاه را در سایت‌ها و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی با چهار هشتگ «#پیکامید، #دردلدارمامید، #کانونامید و برای حال_ خوب» منتشر می‌کنند».

مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اضافه کرد: «همچنین با توجه به اهمیت ایجاد فضای شاد و نشاط‌بخش در بین خانواده‌ها، کانون برخی از فیلم‌های انیمیشن و شاد خود را نیز در این فضاها در اختیار خانواده‌ها قرار داده است».

نجارپور افزود: «در این زمینه و در قالب طرح پیک امید مجازی، صفحه‌ای در پرتال رسمی کانون به نشانیwww.omid.kpf.ir راه‌اندازی شده است».

وی اظهار کرد: «این فضاها به تدریج کامل و این فعالیت گسترش پیدا خواهد کرد تا ارتباط مربیان کانون با کودکان و نوجوانان در این روزهایی که بچه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا شبانه‌روز در داخل خانه‌ها و در کنار خانواده‌های‌شان حضور دارند، حفظ شود».

مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: «کانون پرورش فکری نزدیک به سه دهه است در بحران‌ها و وقایع و حوادث طبیعی در کنار کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای زلزله‌زده قرار می‌گیرد و به امداد فرهنگی به بچه‌های این مناطق می‌پردازد».

وی افزود: «از دو سال گذشته این طرح با عنوان «پیک امید» گسترش چشم‌گیری پیدا کرد و علاوه بر این مناطق به خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور نیز پرداخت».

نجارپور گفت: «طرح پیک امید مجازی در ادامه همان طرح و با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا می‌شود».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کرونا در ایران کرونا در کرمان پیک امید کتاب ها ی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟»، «جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو»، «نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد»، «معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان»، «موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن»، «آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان

موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن

آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی

 

 

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری