Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:50:21 GMT

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس تا فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۴۹۵۰

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس تا فروردین ۹۹

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار دانشجویی به جشنواره ققنوس تا پایان فرورودین‌ماه سال آتی تمدید شد و این جشنواره تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

محمدرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در زنجان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در راستای برگزاری تجمعات، همایش‌ها و نشست‌های عمومی، برگزاری جشنواره دانشجویی ققنوس در استان زنجان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان می‌توانند تا پایان فروردین‌ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با موضوع آثار جشنواره دانشجویی ققنوس، افزود: دانشجویان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوع آزاد ارسال کنند. موضوعات پیشنهادی دبیرخانه این جشنواره، آسیب‌های اجتماعی، عدالت‌خواهی، اقتصاد مقاومتی با محوریت ادبیات، موسیقی و فیلم کوتاه، مشکلات صنفی، دانشجویی و دانشگاه، تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، دفاع‌مقدس، محور مقاومت، استکبارستیزی، سبک زندگی اسلامی، تناقضات سبک زندگی مردم، وفاق اجتماعی ایرانیان، جهاد اقتصادی، چهل‌سالگی انقلاب، چهل‌ سالگی بسیج، تمدن نوین اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ و هویت شهروندی است.

این مسئول با اشاره به تعداد مخاطبان جشنواره دانشجویی ققنوس، تصریح کرد: ۴۶ هزار دانشجو در ۲۱ مرکز آموزش عالی استان به‌ صورت مستقیم مخاطب این جشنواره هستند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان در رابطه با روش‌های ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دانشجویی ققنوس، ادامه داد: دانشجویان می‌توانند برای شرکت در جشنواره ققنوس به یکی از درگاه‌های جشنواره به آدرس دبیرخانه‌ مرکزی بسیج دانشجویی استان زنجان مراجعه و یا آثار خود را به آدرس ghoghnoos-zn ،@Motahareh_۱۳۷ در پیام‌رسان بله و تلگرام ارسال کنند.

عیسی‌خانی در رابطه با قالب‌های هنری مجاز در جشنواره دانشجویی ققنوس، خاطرنشان کرد: ادبیات نمایشی، پویانمایی، تئاتر، مداحی، استندآپ کمدی و پژوهشی هنری، ادبیات، موسیقی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی از قالب‌های هنری مجاز در این جشنواره است. قابل ذکر است آثار ارسالی به این جشنواره حتما باید در قالب‌های در نظر گرفته‌ شده برای این جشنواره باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان جشنواره ققنوس جشنواره دانشجویی ققنوس استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد