Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:33:26 GMT

بهداد بابایی برای هوشنگ ظریف نواخت/ قطعه‌ای به یاد استاد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۰۸۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بهداد بابایی نوازنده و مدرس شناخته شده موسیقی ایرانی به مناسبت درگذشت هوشنگ ظریف هنرمند پیشکسوت موسیقی،‌ قطعه تصویری را در دسترس مخاطبان قرار داد.

بهداد بابایی در متنی که همزمان با انتشار این قطعه تصویری منتشر کرده، توضیح داده است:«استاد بزرگوار و مهربانمان جناب استاد هوشنگ ظریف را نیز در این زمستانِ نامبارک و بدشگون از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودک بودم که با اثر اصفهان/دشتی این بزرگمردِ ارجمند و اوجمندِ عرصه موسیقی، زنگی می‌کردم، آنچه  می‌بینید و می‌شنوید محصول واکاویِ حافظه‌ام هست برای به یاد آوردن دو قطعه اصفهان از استاد، از پس سال‌ها، که در حالتی مغموم از فقدانشان و بی‌حوصله و خسته از این فصلِ نحسِ سردِ سرانجام، در ساعات آغازین دوشنبه نوزدهم اسفند ماه نواخته شد... مرگ چنین خواجه نه کاریست خُرد.»
 

کد خبر 4873611 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی هوشنگ ظریف فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها هوشنگ ظریف سازمان صداوسیما رادیو نمایش فرانسه شبکه چهار سیما شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

منبع: ایسنا

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • راز و رمزهای موسیقی سنتی خراسان: پیوندی فرامرزی از اعماق تاریخ
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد