Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@19:27:26 GMT

شکایت ذوب آهن از تراکتور رد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۵۹۵

با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

اخبار ورزشی- براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت محمد ستاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 240 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون و 632 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در پی شکایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از باشگاه تراکتورسازی تبریز، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم ارائه لایحه مجدد توسط خواهان علی‌رغم اخطار صادره مردود اعلام کرد.

* در پرونده شکایت محمدعلی فتحی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 14 میلیون و 388 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال ذوب آهن فدراسیون فوتبال تراکتور ریال بابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، باشکایت محمد نژاد مهدی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰۸ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۲۸۶ ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواهان محکوم کرد.


باشگاه فولاد خوزستان در شکایت علیرضا کوشکی به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۲۶ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۵۰ ریال محکوم شد.


در پرونده شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.


تیم فولادخوزستان هم اکنون در مکان سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان
  • کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد