Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:53:14 GMT

دفاعیات پرسپولیس در پرونده کالدرون

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۶۲۸۲

دفاعیات پرسپولیس در پرونده کالدرون

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که لایحه دفاعی خود در موضوع گابریل کالدرون را به فیفا ارسال کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی بسیار زیادی دارد و مدیریت این باشگاه در شرایطی که هواداران انتظار تامین این منابع مالی را داشتند، درصدد ارسال لایحه دفاعی و ایجاد فرصت در استیناف فیفا و حتی دادگاه عالی ورزش است تا شاید در آینده بتواند این مبلغ را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا آن زمان طبیعتا سودهای 5 درصد نیز هر بار اضافه خواهند شد.

 

یکی از پرونده های سنگین باشگاه پرسپولیس در موضوع گابریل کالدرون است. کسی که مدیرعامل سرخ ها در نیم فصل ترجیح داد با او قطع همکاری کند و یحیی گل محمدی را به این تیم بیاورد. اما این قطع همکاری در حالی صورت گرفت که قسط دوم سرمربی سرخ ها و همچنین برخی از پاداش های او پرداخت نشد.

 

حالا سرمربی آرژانتینی علاوه بر 300 هزار دلار قسط دوم، طلب 250 هزار دلار غرامت و چند هزار پاداش هم کرده که در مجموع رقمی حدود 600 هزار دلار را به پرسپولیس تحمیل می‌کند.

 

اما مدیریت پرسپولیس اعتقاد دارد که آن ها تنها 300 هزار دلار به گابریل کالدرون بدهکار هستند و حالا لایحه دفاعی را نیز به فیفا ارسال کرده اند. باید دید فیفا در نهایت رای را به کدام طرف خواهد داد.

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران گابریل کالدرون هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک استقلال بارگذاری شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بسته‌ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا، این شایعه را به دنبال داشت که احتمال دارد مجوز حرفه‌ای استقلال هم تهدید شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا نشان داد بسته‌ماندن پنجره آبی‌ها، ارتباطی به مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک لازم را بارگذاری کرده است و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم‌نامه‌ای که بارگذاری‌شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا باز خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896227

دیگر خبرها

  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری