Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، روزنامه العربی الجدید چاپ لندن در مورد سفر سردار اسماعیل قاآنی ، فرمانده نیروی قدس سپاه به سوریه نوشت: سفر اسماعیل قاآنی به سوریه که روز شنبه اعلام شد پیام های‌متعددی دارد .

این روزنامه نزدیک به قطر می نویسد: این سفر اسماعیل قاآنی اولین سفر وی به سوریه پس از ترور سردار سلیمانی در بغداد به شمار می رود و صفحات و رسانه‌های زیادی که موافق و مخالف نظام هستند آن را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاآنی در این سفر که گفته می‌شود در اوایل فوریه گذشته انجام شده است از جبهه‌های ریف حلب غربی در نزدیکی دو منطقه نبل و الزهرا بازدید کرده است و با نظامیان هم پیمان ایران در ریف جنوبی حلب و مشخصا در نزدیکی منطقه خان طومار که نظام سوریه اخیرا بر آن سیطره یافت،دیدار کرد.
این روزنامه می‌نویسد: این مسئول ایرانی همچنین از پایگاه ایرانی جبل عزان در ریف جنوبی حلب بازدید کرد.

در این گزارش آمده است: بدون شک این سفر فرمانده جدید نیروی قدس سپاه و خصوصا سفر وی به مناطق کاهش تنش که تمام استان ادلب، بخش هایی از حلب غربی و جنوبی ، حماه غربی و شمالی و شرق لاذقیه نشان می دهد که ایران همچنان با قدرت در سوریه و جبهه های شمالی این کشور حضور دارد.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: این درحالی است که پس از ترور سردار سلیمانی گفته می شد که آمریکا نفوذ ایران و هم پیمانان آن در سوریه را کاهش می‌دهد اما روشن است که ایران به راه خود ادامه می دهد و به تهدیدات آمریکا هیچ توجهی نمی کند.

در گزارش این روزنامه عربی آمده است: پیش از این نیز سردار اسماعیل قاآنی در ویدیویی آمریکا را تهدید کرد. وی در مراسم ترحیم سردار سلیمانی نیز گفت که تهران با واشنگتن صلح نخواهد کرد و به مقاومت خود ادامه خواهد داد. وی همچنین گفت که آمریکا با ترور سردار سلیمانی درهای جهنم را به روی خود باز کرد و دشمن جز زبان زور هیچ چیز دیگری نمی فهمد.
ا

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سردار اسماعیل قاآنی قاآنی سپاه قدس سردار سلیمانی اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، سابرینا سینگ، معاون رسانه‌ای پنتاگون مدعی شد که آمریکا در حمله های هوایی بامداد سه‌شنبه به سوریه دخالتی نداشته است.

سینگ در جمع خبرنگاران مدعی شد: ما دیشب به سوریه حمله هوایی نکردیم.

منابع خبری سوریه بامداد سه‌شنبه از حمله هوایی به مناطقی در شرق سوریه و اهدافی در دیرالزور که ظاهرا از سوی آمریکا انجام شده است، خبر دادند.

رسانه‌های سوریه همچنین از مجروح شدن دست کم ۱۹ سرباز و ۱۳ غیرنظامی در این حمله که در مناطق مسکونی انجام شد، خبر دادند.

روابط عمومی سپاه استان البرز پیش‌تر اعلام کرد که «پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. وی که متأهل، دارای یک فرزند دو ساله و ساکن کرج بود، بامداد سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.»

کد خبر 6063623

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان