Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفر به تمجید از هواداران استقلال پرداخت.

طرفداری- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال می گوید شکایت من تبعاتی برای باشگاه نخواهد داشت اما ممکن است برای برخی مشکل ایجاد کند.

به گزارش فارس، وینفرد شفر سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال بعد از جدایی از این  تیم اقدام به شکایت از باشگاه استقلال به فیفا کرد. وی که از رفتار مدیران وقت استقلال به شدت ناراحت بود اعلام کرد اقدام آنها را بی پاسخ نخواهد گذاشت و حالا شکایت رسمی وی به باشگاه استقلال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار فارس با شفر در خصوص شکایتش از استقلال و مسائل مختلف مصاحبه‌ای انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

بعد از جدایی از استقلال حالا شکایت شما به باشگاه رسیده است. آیا شما بابت رفتاری که در روزهای آخر در محل تمرین با شما صورت گرفت ناراحت شدید یا موارد دیگری در این بین وجود داشت؟

ابتدا بگذارید بگویم که بهترین آرزوها را برای مردم ایران دارم. اخبار ماههای گذشته کشور شما را هم دنبال می‌کنم. اتفاقاتی که رخ داده برای ایران آسان نبود اما از صمیم قلبم برای همه آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم. در مورد سوال شما هم باید بگویم هر شکایتی به فیفا می‌شود، به خاطر نقض قرارداد است. مدیریت سابق باشگاه استقلال قراردادهای همکاران من را به شکل‌های مختلف نقض کرد و برایم عجیب نیست که فیفا از ما حمایت کرده است. بارها هشدار داده بودم مدیریت سابق قراردادم را نقض کرده است. رفتار مدیریت سابق در پایان کار، بی احترامی محض بود. در تمام دوران فعالیتم در فوتبال چنین تجربه‌ای نداشتم و چنین چیزی را ندیده بودم. در حال حاضر بند جدیدی در مورد «ضد زورگیری» در اساسنامه فیفا ایجاد شده و فیفا در مورد همه مسائلی که اتفاق افتاده، در جریان قرار دارد. البته این اتفاق تبعاتی برای استقلال نخواهد داشت اما ممکن است برای برخی مشکل ایجاد کند.

در این مدت که از استقلال جدا شدید، کسی با شما از باشگاه تماس نگرفت؟

در این مدت با هیچ فردی از باشگاه صحبت نکردم. پس از آنکه آنها من را اخراج کردند با فتحی ارتباط برقرار کردم. می‌خواستم به او فرصتی برای حل ماجرا بدهم اما هیچ علاقمندی نشان نداد.

حتما می‌دانید که مدیریت استقلال تغییر کرده و فتح‌الله‌زاده جانشین فتحی شده است ...

همچنان دوستان خوبی در ایران دارم. درباره تمام چیزهایی که اتفاق افتاده، اطلاع دارم. می‌دانم که تغییراتی در مدیریت باشگاه صورت گرفته و فقط می‌توانم بگویم برای هواداران بسیار خوشحالم. شما به یاد دارید وقتی من مربی استقلال بودم، بارها اشاره کردم افرادی در کنار ما هستند که هر کاری انجام می‌دهند تا ما از موفقیت و قهرمانی دور شویم. متاسفانه آنها توانستند شانس ما برای قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا را از بین ببرند. خوشحالم که بسیاری از هواداران فهمیدند در مورد چه کسی صحبت می‌کنم و خوشحال هستم که یک مدیریت جدید به استقلال آمده و من هم بهترین ها را برای آنها آرزو می‌کنم. استقلال شایسته بهترین‌ها است.

 این روزها هواداران استقلال نگران شکایت شما از باشگاه به فیفا هستند. شما چه پیامی برای آنها دارید؟

هواداران نباید ناراحت این موضوع باشند. آنها باهوش و پرشور هستند و استقلال و تاریخ این باشگاه را خوب می‌شناسند. آنها رویدادها را پیگیری می‌کردند و می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داده است. ما در موقعیت بسیار خوبی بودیم ولی برخی قدم به قدم ما را به سمت نابودی پیش بردند. متاسفانه این کارها چنین نتایجی در برداشت و من مجبور شدم شکایت کنم. متاسفانه این موضوعات یک حقایقی است که مردم باید آنها را بدانند. به نظر می‌رسد که این اتفاقات به صورت مداوم برای استقلال رخ می‌دهد و چیزی برای ناراحتی وجود ندارد. فتح‌الله‌زاده قبل از مدیرعاملی در استقلال در جریان تمامی مشکلات بود و البته وزیر ورزش هم همه چیز را می‌دانست. مطمئن هستم که هر دو بهترین کارها را انجام می‌دهند، بدهی ها را پرداخت خواهند کرد و در بازسازی استقلال تمرکز خواهند داشت چون هر دو  می‌دانند این مسیر درستی است که باید طی شود. استقلال بیشتر از یک باشگاه فوتبال بلکه نمادی از غرور و عزت و افتخار محسوب می‌شود.

آیا حاضر هستید با مدیریت جدید باشگاه پای مذاکره بنشینید؟

تا این لحظه با کسی صحبت نکرده‌ام. اگر مدیریت جدید می‌خواهد با من صحبت کند، مطمئنا می‌دانند چگونه باید با من تماس بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!

نگاهی به آمار داوطلبان کنکور نشان می‌دهد که در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. پیشتازی ۲۶ درصدی دختران داوطلب ورود به دانشگاه نسبت به پسران در حالی اتفاق می‌افتد که وقتی تعداد داوطلبان گروه علوم تجربی از ۲ گروه علوم انسانی و علوم ریاضی فاصله گرفت وزیر علوم این موضوع را رشد کاریکاتوری شخصیت علمی کشور برشمرد و با اعلام زنگ خطر برای آموزش عالی، اعلام کرد که توزیع داوطلبان در گروه‌های آموزشی باید نرمال باشد.

به گزارش فارس، نگاهی به جدول تعداد خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده در آزمون سراسری چند سال اخیر نشان می‌دهد که آمار شرکت خانم‌ها در کنکور در حال بیشتر شدن است.

بررسی ابعاد کاهش رغبت پسران به مدرک دانشگاهی از نگاه کارشناسی

مهدی گلشنی عضو سابق شورایعالی انقلاب فرهنگی و استاد دانشگاه، کاهش تعداد پسران در کنکور را نشان دهنده نقص در آموزش عالی می‌داند و می‌گوید که اعتدال خوب است و اگر در چند سال آینده روند به همین صورت باشد و اعتدال ایجاد نشود حتی تبعات اجتماعی به همراه دارد.

به گفته وی، باید از افراد خبره و شایسته برای مشورت بهره بگیرند که این عدم اعتدال پیش نیاید. سیدجلال موسوی معاون نظارت و راهبری ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، اما این آمار را در حال حاضر منفی نمی‌داند و می‌گوید که این آمار نشان دهنده اصلاح فرهنگ مهارت محوری در کشور ماست.

وی معتقد است که تمایل به سمت تحصیل آکادمیک در کشور ما کم شده، در کشور‌های دیگر هم همینطور است، اما در ایران تمایل به مدرک زیاد بود که چند سالی است فرهنگ ما به سمت مهارت محوری و اشتغال محوری جایگزین شده است. به گفته موسوی، بحث اشتغال برای آقایان مهم‌تر است و به همین دلیل اولویت اول آقایان تحصیلات آکادمیک نیست.

بنابراین این آمار خیلی هم منفی نیست، اما باید بررسی شود که در چند سال آینده پررنگ‌تر نشود، چرا که پررنگ شدن این موضوع آسیب‌زاست. خبرگزاری فارس، این موضوع را از مسؤولان آموزش عالی کشور نیز پیگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است