Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ابتلای معاون اول رئیس جمهور و نماینده منتخب تهران در مجلس یازدهم تکذیب شد.

برخی خبرهای جسته و گریخته طی روزهای اخیر حکایت از مبتلا شدن معاون اول رئیس جمهور به کرونا داشت. خبری که امروز در نهایت تکذیب شد. 

سلیمانی، مدیر روابط عمومی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور، درباره ابتلای جهانگیری به کرونا، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با آنا افزود: آقای جهانگیری در دفتر کارشان حاضر هستند و با استانداران سراسر کشور در مورد ویروس کرونا تلفنی گفتگو کرده‌اند و مشکلی وجود ندارد.

ابتلای قالیباف به کرونا کذب است

همچنین  در پی انتشار شایعاتی مبنی بر مبتلا شدن محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران و بستری شدن وی، مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: روز شنبه تلفنی با آقای قالیباف تماس گرفتم و وی در دفترکارش حاضر بود و هیچ مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: در تماسی که با قالیباف داشتم وی همانند روزهای قبل در صحت کامل قرار داشت و هیچ آثاری از بیماری در وی مشخص نبود همچنین از مردم نیز درخواست می‌کنم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کاخ سفید سه‌شنبه شب (به وقت محلی) در بیانیه‌ای از گفت‌ وگوی تلفنی هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این بیانیه، هریس و هرتزوگ در این تماس تلفنی تحولات خاورمیانه را مورد بحث قرار داده و معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر حمایت بی چون و چرای واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را تکرار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: هریس در این تماس تلفنی از تصویب بسته کمک مالی تکمیلی ۹۵ میلیارد دلاری به تایوان، (رژیم) اسرائیل و اوکراین که ۲۶ میلیارد دلار از آن برای کمک به (رژیم) اسرائیل در نظر گرفته شده و پیش تر در مجلس نمایندگان تصویب شده، از سوی مجلس سنا ابراز خوشحالی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: معاون رئیس جمهور آمریکا در این گفت وگوی تلفنی همچنین نگرانی عمیق خود را در مورد وضعیت بشردوستانه در غزه تکرار و در مورد برداشتن گام‌هایی برای افزایش ارسال و ورود کمک‌های بشردوستانه حیاتی برای غیرنظامیان در غزه و اطمینان از توزیع امن آن تاکید کرده است.

به گزارش ایرنا، کاخ سفید پیش تر نیز با صدور بیانیه‌ای از گفت وگوی تلفنی هریس و هرتزوگ خبر داده بود.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، معاون رئیس جمهور آمریکا در این تماس تلفنی درباره آخرین تحولات نوار غزه با رئیس رژیم صهیونیستی به بحث و تبادل نظر پرداخته بود.

هریس در این تماس تلفنی با تکرار دوباره حمایت آمریکا از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، گفت: (رژیم) اسرائیل باید در جنگ با حماس به قوانین بین‌المللی بشردوستانه احترام گذاشته و اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان را مد نظر قرار دهد.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، معاون رئیس جمهور آمریکا در این گفت وگوی تلفنی بر تمرکز خود و جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر روی آزاد کردن گروگان‌ها (اسیران) در نوار غزه تاکید کرده بود.

در این بیانیه همچنین آمده است که هرتزوگ نیز در این تماس خطاب به معاون رئیس جمهور آمریکا گفته است که تا زمان آزادشدن اسرای صهیونیست، هیچ آتش‌بسی برای نوار غزه وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند