Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شایعات اطراف سرمربی این تیم را تکذیب و اعلام کرد او به ایران برمی‌گردد. تاریخ انتشار: 14:15 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۱۹۵

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد ناراحتی میشو کریستیچوویچ از شرایط موجود در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و ترک ایران از سوی او، اظهار داشت: در پرداخت پاداش میشو کمی تاخیر داشتیم و آن هم به خاطر برخی اتفاقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاداش‌ها امروز نقد شده و اگر راهی پیدا کنیم برایش واریز می‌کنیم.

وی در مورد ناراحتی میشو به خاطر لغو تمرینات تیم فوتبال شاهین تصریح کرد: طبق نامه ستاد مبارزه با کرونا که به ما ابلاغ شد فعلا اجازه تمرین نداریم. فقط قرار نبود بازی‌ها تعطیل شود بلکه اجازه تمرین هم نداشتیم. از این رو با وجود تمایل میشو، امکان شروع تمرینات نبود. این شرایط از دست ما خارج است و باید تابع قوانین باشیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ادامه داد: نگرانی‌های میشو را درک می‌کنم. او مدعی بود تیم ما شرایطی بدی دارد و نباید تمرین تعطیل شود. سرمربی تیم معتقد است تیم‌های دیگر از نظر بدنی از ما بهتر هستند و تیم ما برای رسیدن به حد ایده‌آل نیاز به کار بیشتری دارد و چون نتایج لازم را نگرفتیم باید بیشتر تمرین کنیم ولی ما هم نمی‌توانیم در این شرایط کاری انجام دهیم.

مسیگر در پاسخ به این سوال که آیا میشو کریستیچوویچ به ایران برمی‌گردد یا خیر، خاطرنشان کرد: قطعا برمی‌گردد. چرا برنگردد؟ او قهر نکرده است و در جلسه‌ای که با او داشتیم، فقط مشکلش بحث پاداش بود. ما در خرید ارز کمی به مشکل خوردیم و برای همین پرداخت‌مان دیر شد. به هر حال مبلغ پاداش برای او مهم است و چک آن را گرفتیم و الان نقد شده است.

بیشتر بخوانید: سرمربی شاهین ایران را ترک کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال برمی گردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان هر روز با هدایت پیمان اکبری و کادر ایرانی با حضور تمامی بازیکنان دعوت‌شده زیر نظر آقای پائز در حال برگزاری است، فدراسیون والیبال با تمام توان سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای تمرینات و اردوی آمادگی تیم مطابق با برنامه‌های کادر فنی ایجاد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تقوی افزود: اولویت اصلی و اول ما تیم ملی والیبال مردان ایران است و تمام قد از این تیم حمایت خواهیم کرد و در این راه مطمئن هستیم که هر فردی که در تمرینات و تیم ملی حضور دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزند و با ذهنی برنده برای استفاده حداکثری از شانس صعودمان به المپیک پاریس استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما برای حضور در پاریس ۲۰۲۴ برنامه ویژه‌ای داریم و به این معتقد هستیم که حق والیبال ایران است که در تابستان امسال در پاریس حضور داشته باشد و از تماشای رقابت بازیکنان‌مان با برترین‌های جهان لذت ببریم. در همین راستا هم تصمیم گرفتیم به صورت قطعی اعلام کنیم که هر بازیکنی که در لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشته باشد و برای موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان تلاش کند، از پرداخت ۱۰ درصد حق رشد قرارداد باشگاهی‌اش بدون هیچ بند و تبصره‌ای و با هر مبلغ و مقداری معاف خواهد بود. همچنین علاوه بر آن در صورتی که در مسابقات لیگ ملت‌های امسال جواز صعود به المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کنیم، پاداش تاریخی و بی سابقه‌ای را ویژه‌ی بازیکنان در نظر خواهیم گرفت که به زودی و پیش از اعزام به مسابقات اعلام خواهیم کرد. در حال نهایی کردن مذاکرات برای تامین منابع مالی آن هستیم و مجوز‌های لازم ادارای را هم برای اجرای آن خواهیم گرفت.

تقوی افزود: علاوه بر آن هر چه به اعزام تیم نزدیک شویم، شرایط برگزاری اردو را ویژه‌تر خواهیم کرد و از هر اقدامی برای حرفه‌ای‌تر شدن شرایط استفاده خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون والیبال تمام قد در خدمت تیم‌های ملی والیبال ایران در هر رده سنی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تاکید بر الزام اتحاد خانواده والیبال ایران اظهار کرد: معتقدم والیبال برای همه مردم است و خانواده والیبال می‌بایست با اتحاد و همدلی به موفقیت این سربازان وطن کمک و از آنها حمایت کنند. امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نمایش خوبی در میادین بین المللی به ویژه لیگ ملت‌های والیبال در سال ۲۰۲۴ داشته باشیم و موجبات خوشحالی و شادی مردم عزیزمان را به ارمغان آوریم. تنها انگیزه والیبال ایران همین است و مطمئنم بالاخره روزی می‌رسد که والیبال ایران بر سکوی المپیک عکس یادگاری می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس