Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس پژوهش پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس امروز با حضور سورنا ستاری و جمعی از مسؤولان این دانشگاه در محل دانشکده کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، ساختمان شماره یک پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس امروز دوشنبه 19 اسفند با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهوری، دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه و سایر مسؤولان دانشگاه در محل دانشکده کشاورزی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی از طرح جامع پردیس پژوهش پارک علم و فناوری دانشگاه فرصت مغتنمی برای واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران در دانشگاه است تا برای تولید محصولات خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، این ساختمان ۵ طبقه با ۳۰ واحد اداری در اختیار شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای تحقیق و توسعه تولیدی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تربيت مدرس معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري پارک علم و فناوری دانشگاه دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم امضای قرارداد خرید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی تولیدی در شرکت پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و به تعبیر دیگر یک دانشگاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: دانشگاهی اجتماعی است که در مسیر رفع مشکلات اجتماعی فعال، پویا و اثرگذار باشد و تنها با داشتن دانش نظری نمی‌تواند رسالت خویش را انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این قرارداد امتداد و استمرار دانشگاه در مسیر خلق ثروت، حل مسئله و آغازی برای اثرگذاری در رفع مشکلات اجتماعی است.

دهقانی اشکذری با بیان اینکه تعلیم و تربیت اجتماعی یک حوزه بسیار پیچیده و چندوجهی است، ادامه داد: تعلیم و تربیت یک باره نیست؛ بلکه باید به صورت تدریجی و به دور از اجبار انجام شود؛ بنابراین نیاز به بازنگری در عملکرد دانشگاه احساس می‌شد و این موضوع در سند تحول دانشگاه پیش‌بینی شد.

وی تبیین کرد: همچنین دانشگاه باید از ناکارآمدی فرهنگی به سمت چرخش عمیق اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: تحولات لازم برای اجرای تعلیم و تربیت اجتماعی باید تغییر و تحول در حوزه اساتید رخ دهد، یعنی نگاه شاگردپروری را ایجاد کنیم که مستلزم آموزش‌های لازم و زیرساخت‌هاست.

در پایان دهقانی اشکذری از تلاش‌های سید محمد حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم به واسطه تلاش‌های وی در شکل‌گیری کارخانه تولیدی پوشاک پردیس پوشان وابسته به آزاد خاتم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی لباس‌ها تا تاریخ ۱۵ خردادماه سال آینده تحویل داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک پردیس میزبان المپیک فناوری در ۵ حوزه فناوری‌های نوظهور
  • تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس
  • پیگیری ساخت شهرک نخبگان از سوی پارک پردیس
  • آغاز فعالیت ۲۴ تیم جدید درسال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس
  • فعالیت ۲۴ تیم جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال جاری
  • تولید بیش از ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس
  • تولید ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در ۱۴۰۲
  • تولید ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم