Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@16:02:53 GMT

تجلیل از بانوان همکار اداره کل راهداری استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۷۳۰۵

به گزارش اکوفارس، تجلیل از بانوان همکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به مناسبت روز زن در آیینی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از بانوان همکار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تجلیل و تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که با حضور مدیر کل ، معاونین و جمعی از بانوان شاغل در اداره کل و شهرستانهای تابعه صورت گرفت ، مهندس سید حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر به همکاران افزود : جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان میگردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از حضور فعال و همکاری بی شائبه بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر و بر لزوم توجه بیشتر به بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی و پیشرفت قابل ملاحضه وظایف محوله اداری تاکید کردند. مهندس علم در انتها ضمن تبریک مجدد میلاد سراسر نور و پر برکت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر با اهدای گل از زحمات بانوان همکار اداره کل در ستاد و شهرستان های تابعه تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بانوان همکار استان بوشهر کل راهداری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح یکشنبه در آئین تقدیر از پاکبانان شهر بوشهر با تقدیر از عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد محو و دفن زباله‌ی متعفن و پسماند خطرناک اسرائیل منحوس در زباله دان تاریخ خواهیم بود و زمین از شر این رژیم جعلی، ناپاک و غده سرطانی رهایی پیدا می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکبانان در پاکسازی شهر از زباله و پسماند گفت: روز زمین فرصتی است که ما به تأثیر اقداماتمان بر این کره خاکی فکر کنیم و مشکلات زیست محیطی ایجاد شده بر آن را بررسی کرده و جهت رفع آنها تلاش کنیم.

وی ضمن برشمردن فجایع زیست محیطی موجود در زمین گفت: امروزه زمین با مشکل بزرگ زباله‌های پلاستیکی روبرو است و شعار جهانی این روز هم حاکی از اهمیت اقدام برای کاهش مصرف پلاستیک در زندگی بشر است.

در ادامه این مراسم شهردار بوشهر نیز با برشمردن وظایف شهرداری، عملکردی از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پسماندها و سایت دفن پسماند شهرداری بوشهر ارائه کرد.

در این مراسم که شهردار بندر بوشهر اعضای شورای شهر بوشهر و تنی چند از مسئولین محلی و دانش آموزان مدارس بوشهر، در کنار حافظان محیط زیست و همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر حضور داشتند، ضمن پاکسازی ساحل شهر بوشهر از پاکبانان نمونه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6085073

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر