Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:00:46 GMT

تولید ماسک بهداشتی در سایپا آذین

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۷۶۴۸

تولید ماسک بهداشتی در سایپا آذین

از امروز (دوشنبه) شرکت سایپاآذین که وظیفه تولید قطعات با زمینه نساجی برای محصولات گروه خودروسازی سایپا را به عهده دارد، بخش قابل توجهی از توان تولیدی خود را به تولید ماسک اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا امروز به شرکت سایپاآذین (از شرکتهای زیرمجموعه گروه سایپا که امکانات و تجهیزات خیاطی و دوخت را در اختیار دارد) دستور داد که تولید ماسک‌های بهداشتی جهت کمک به شبکه سلامت کشور برای مبارزه با کرونا را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایپا، ماسک‌های تولیدی در این گروه خودروسازی با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و به استان‌ها و مناطقی که درگیری بیشتری با بیماری کرونا دارند، ارسال می‌شود.

برای اجرای این اقدام، فضای ایزوله و بهداشتی در کارگاه دوخت و مهارت شرکت سایپاآذین ایجاد شده و تولید روزانه چندین هزار ماسک در آن آغاز می‌شود.

همچنین مدیرعامل سایپا در نامه‌ای جداگانه به زنجیره تامین این گروه خودروسازی اعلام کرد که سایپا آمادگی دارد تا با شرکت‌هایی که توانایی و امکان تولید ماسک و سایر اقلام مورد نیاز در مقابله با بیماری کرونا دارند، در قالب قراردادهای فی‌مابین همکاری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسک تنفسی سایپا آذین گروه خودروسازی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هم ا کنون چند شرکت معتقدند ربات های انسان نما می توانند کمبود احتمالی نیروکار را جبران کنند و فعالیت های تکراری و خطرناک یا خسته کننده را در صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده فروشی و تولید انجام دهند.

ماسک در یک تماس دسته جمعی با سرمایه گذاران اعلام کرد که احتمالا ربات تسلا (اپتیموس) تا پایان سال برای انجام وظایفی در کارخانه آماده باشد. شرکت بوستون دینامیک سال های زیادی صرف توسعه ربات های انسان نما کرده است. در سال جاری میلادی استارت آپ فیگور که از سوی مایکروسافت و انویدیا پشتیبانی می شود، اعلام کرد قرارداد شراکتی با بی ام دبلیو خودروساز آلمانی امضا کرده تا ربات های انسان نما را در واحدهای خودروسازی در آمریکا به کار گیرد.

ماسک قبلا اعلام کرده بود فروش ربات احتمالا به بخش بزرگتری نسبت به دیگر فعالیت های تسلا از جمله خودروسازی تبدیل شود.

تسلا نخستین نسل ربات های اپتیموس به نام بامبل بی را در سپتامبر 2022 میلادی نماش داد. در سال جاری میلادی این شرکت یک ویدئو از نسل دوم ربات دوپای خود در حال تا کردن تی شرت را منتشر کرد.

کد خبر 6087174 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات