Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:41:10 GMT

یوونتوس در بازی با اینتر رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۷۷۵۵

یوونتوس در بازی با اینتر رکورد زد

یوونتوس برای پنجمین بازی خانگی متوالی مقابل اینتر در سری آ کلین شیت کرد‌.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جریان پیروزی ۲-۰ مقابل اینترمیلان، یوونتوس برای پنجمین بازی خانگی متوالی مقابل اینتر در سری آ کلین شیت کرد‌.

پس از رکورد ۷ کلین شیت متوالی (ثبت شده در دسامبر ۱۹۹۹) این برای دومین بار در تاریخ سری آ است که یووه حداقل در ۵ بازی خانگی متوالی برابر نراتزوری دروازه خود را بسته نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل دقیقه ۶۴ مائورو ایکاردی در جریان تساوی ۱-۱ دو تیم در ژانویه ۲۰۱۵، بازیکنان اینتر در ۵ بازی و ۴۷۶ دقیقه بعدی نتوانسته اند در تورین دروازه یووه را باز کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی

نرووردی هر هفته به سقوط نزدیک تر می شود.

ساسولو و لچه در چارچوب بازی‌های هفته ۳۳ فصل 24-2023 سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ لچه خاتمه یافت. ساسولو با این باخت در رتبه نوزدهم باقی ماند.

ساسولو که در حال سپری کردن یازدهمین فصل خود در سری آ است، با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم جدول در منطقه سقوط به سری بی قرار دارد. آنها طی ۲۰ بازی اخیر خود فقط دو برد کسب کرده اند. ساسولو در پنج هفته پایانی، برنامه آسانی ندارد؛ آنها باید مقابل فیورنتینا، اینتر، کالیاری، جنوا و لاتزیو به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!