Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:37:16 GMT

مدیران فعال قزوین در مقابله با کرونا تشویق می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۷۹۴۹

مدیران فعال قزوین در مقابله با کرونا تشویق می‌شوند

سید حسین بی نیاز روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود : تمامی امکانات استان قزوین بسیج شده تا بتوانیم آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا را به حداقل برسانیم که این کار تنها با مشارکت مردم محقق می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و امکانات خود را بسیج کرده اند تا با کمک ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بتوان به دستاوردهای خوبی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی نیاز یادآور شد: بر اساس دستور استاندار قزوین، با راه اندازی تیم‌های ارزیابی، ضمن بررسی عملکرد مدیران دستگاه‌هایی که در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند، ضمن برخورد با مدیران خاطی از مدیرانی که عملکرد آنان در این زمینه مثبت ارزیابی شود، تقدیر می‌شود.
وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم استاندار قزوین و تمهیدات پیش‌بینی شده، کارمندانی که مشکل جسمی دارند و نیز بانوان شاغلی که دارای فرزند خردسال و یا دبستانی هستند می‌توانند از مرخصی استفاده کرده و در منزل بمانند و در این راستا مرخصی آنان جزو استحقاقی محسوب نشده و حقوقی از آنان نیز کسر نمی‌شود.
بی نیاز تصریح کرد: با توجه به مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تصمیم استاندار، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی از امروز دوشنبه طبق روال گذشته از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ دقیقه تعیین شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری

استاندار البرز جهاد کشاورزی ‌را ‌مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرد‌ و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه گلخانه ها ملزم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: باید بر روی توسعه کشاورزی استان با توجه به ماهیت و هویت سبز البرز، متمرکز شویم چرا که از این طریق محیط زیست و باغات و اراضی سبز استان را برای خود و آیندگان حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: احیای روستاها و ایجاد بسترهای اشتغال روستاییان با دامداری و دامپروری، باغداری و کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای، بوم‌گردی، صنایع دستی و... از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که باید برنامه محور دنبال شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه‌ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.

عبداللهی گفت: بازگشت روستاییان به روستاها و استقرار صنایع تولیدی و تبدیلی با توجه به ظرفیت‌های روستایی، می‌تواند سهم بزرگی در رشد اقتصادی استان ایفا کند.

وی از مدیران مربوطه در حوزه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و امور روستایی خواست تا هر‌گونه توسعه در این حوزه را به ارائه طرح و برنامه اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها منوط کنند.

استاندار البرز جهادکشاورزی استان را نیز مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرده و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم جهت توسعه گلخانه ها ملزم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد
  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی‌نیاز از باتری 
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی نیاز از باتری