Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:26:32 GMT

52 درصد محکومان واجد شرایط زنجانی به مرخصی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۰۲۵

52 درصد محکومان واجد شرایط زنجانی به مرخصی اعزام شدند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی زندانیان، به 52 درصد محکومین واجد شرایط مرخصی اعطا شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضائیه درباره اعطای مرخصی به زندانیان به منظور اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از کرونا ویروس در ندامتگاه‌ها، به یک هزار نفر از زندانیان دارای تأمین مناسب، مرخصی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه این تعداد محکومانی که به مرخصی اعزام شدند تا مورخه 19 اسفند ماه بوده که امکان افزایش این آمار تا پایان سال وجود دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت سلامت زندانیان به صورت شبانه‌روزی تحت کنترل است.

وی افزود: در این راستا با اتخاذ تمهیدات مناسب، کمیته سلامت در همه زندان‌های استان تشکیل شده و همه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا دقیقا اجرا می‌شود.
صادقی نیارکی با بیان این مطلب که دادستان‌ها و قضات ناظر زندان باید اخذ تامین مناسب بابت اعطای مرخصی را تسهیل کنند، گفت: همه اقدامات و تمهیدات لازم برای اجرای دقیق بخشنامه ریاست قوه قضائیه به عمل آمده و همکاری و همراهی بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه استان زنجان قوه قضائیه زندان رئیس کل تسهیل ناظر کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند