Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@21:45:24 GMT

ایمن سازی تقاطع روستای قزل قلعه محور خنداب-ملایر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۸۰۸۱

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، حمیدرضا صادقی با اشاره به عملکرد یک ساله این اداره در خنداب درخصوص اهم اقدامات انجام شده، اظهار کرد: ویژه نوروز 98 اقداماتی چون نصب بنرهای اطلاعات و اخباری، پاکسازی حریم به طور مستمر، رنگ آمیزی سرعت گیرها، پذیرایی از مسافران نوروزی و ... به انجام رسید، اما در نوروز با وقوع سیلاب مواجه شدیم که در این راستا اقدامات ضروری اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور کنترل سیلاب و بازگشایی محورها و جاده ها، عملیات پاکسازی محورهای حوزه انجام شد و به دلیل آسیب جدی سیل به پل دهانه امامزاده نوده پس از فروکش کردن سیلاب عملیات احداث پل دهانه سه متری امامزاده انجام گرفت، همچنین پل روستای کله بید و خلوزین بازسازی شد. صادقی رفع تجاوز به حریم محور خنداب-اراک روستای خانقا، رفع تجاوز به حریم و اصلاح هندسی فوق افقی محور مس به طورگیر، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور خنداب-اراک به طول 45 کیلومتر با حجم خاکریزی 17 هزار مترمکعب، احداث محور امامزاده اسماعیل(ع)، اجرای روکش آسفالت محورهای دهچال-خنداب-ملایر و ثمردشت و تیغ زنی و علف زنی محورهای روستایی شهرستان به طول 110 کیلومتر را از جمله دیگر اقدامات اجرایی شده توسط عوامل راهداری شهرستان خنداب عنوان کرد. وی با بیان اینکه به منظور بازگشایی و پاکسازی محورها از برف قبل از شروع فصل سرد سال عملیات حمل سن و نمک از استان قم به میزان هزار تن شن و 300 تن نمک به راهداری خنداب انجام گرفت، گفت: ویژه طرح زمستانی اقداماتی چون نصب تابلو و علائم ایمنی، کنترل و بازدید از ناوگان مسافربری، بازدید از پل های دهانه بزرگ و ساختمان اداره راهداری در دست احداث خنداب، ساخت و تجهیز اتاق رانندگان و انبار تابلو و علائم، ساخت و تکمیل تعمیرگاه ماشین آلات توسط پرسنل اداره، احداث جایگاه کارواش و کله گیری با آسفالت سرد و گرم در محورهای حوزه استحفاظی عملیاتی شد. رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خنداب بیان کرد: در طول فصل سرد سال و بارندگی ها، عملیاتی برفروبی در 6070 کیلومتر باند راه شهرستان انجام گرفت، در محور خنداب-ملایر امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف صورت پذیرفت و پس از اتمام عملیات برفروبی ماشین آلات راهداری سرویس و شست و شو شدند. صادقی نصب گاردریل در محورهای روستایی گوشه علیا و گذردر، ایجاد سرعت گیر در روستای دیزآباد، پاکسازی حریم و رفع سد معبر در جاده اصلی خنداب-اراک، ایمن سازی پل دهانه بزرگ اناج-مست علیا، جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در حاشیه محور اصلی خنداب-پل دوآب، ایمن سازی تقاطع روستای قزل قلعه محور خنداب-ملایر، تنقیه و لایروبی 60 پل آبرو را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان خنداب برشمرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خنداب ملایر محور خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی محور ارومیه _ سلماس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای ایمن سازی جاده ارومیه - سلماس در نظر گرفته شده است که در عرض ۶ ماه اجرای این به پایان خواهد رسید.

ایرج دست نشان ادامه داد: طول گردنه قوشچی محور ارومیه_سلماس به ۲۷ کیلومتر می‌رسد و در ۱۴ کیلومتر از این محور که در حوزه شهرستان ارومیه قرار دارد ظرف ۶ماه گذشته، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، نیوجرسی نصب شده است. 

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۱۴ کیلومتر از محور ارومیه _سلماس، بالغ بر ۱۰ هزار عدد رفلکتور نیوجرسی که به آشکارسازی مسیر کمک می‌کند با اعتبار یک میلیارد تومان نصب شد. 

تصادفات شاخ به شاخ در گردنه قوشچی به صفر رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی خطر تصادف شاخ به شاخ با عاملیت جاده را کاهش می‌دهد، اظهار کرد: پس از اجرای طرح نصب نیوجرسی، تصادفات منجر به فوت شاخ به شاخ در گردنه قوشچی محور ارومیه_سلماس صفر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش روشنایی در کاهش تصادفات جاده‌ای در شب، یاد آور شد: ۲۰کیلومتر از ۲۷کیلومتر گردنه قوشچی محور ارومیه_سلماس با اعتبار ۱۰میلیارد تومان به سیستم روشنایی تجهیز شده است. 

دست نشان با اشاره به اینکه ایمن سازی ادامه محور ارومیه_سلماس در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی است، خاطر نشان کرد: عملیات نصب نیوجرسی در  ۱۳ کیلومتر باقی مانده این محور که در حوزه شهرستان سلماس قرار دارد ظرف ۴ ماه و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی از ۲۵ فروردین سال جاری شروع شده و پیمانکار در حال تولید و سپس نصب نیوجرسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نوشهر
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی
  • ایمن سازی یک میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام در شهرستان زرندیه
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • ایمن سازی محور ارومیه _ سلماس