Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) بعد از جلساتی مختلفی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت و جمع آوری کشورهای مختلف آسیایی سرانجام اعلام کرد که مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ در این قاره به تعویق افتاده است.

اخبار ورزشی- این تغییرات شامل بازیهایی است که قرار بود در تاریخ های ۲۳ تا ۳۱ مارچ و ۱ تا ۹ ژوئن سال ۲۰۲۰ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع دیدار برگشت تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و کامبوج به زمان دیگری موکول شده است.

فیفا اعلام کرد که با همراهی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره جزییات تصمیم گیری می کند.

فدراسیون جهانی فوتبال همچنین اعلام کرد که با تعویق مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا به میزبانی ترکمنستان که در واقع انتخابی جام جهانی فوتسال هم هست، موافقت کرده است.

دیدار حذفی فوتبال المپیک بانوان بین کره جنوبی و چین هم با تصمیم فیفا به تعویق افتاده است.

فیفا در انتهای بیانیه اش اعلام کرده که به همراه AFC به بررسی شرایط در ارتباط با ویروس کرونا ادامه می دهد و تصمیمات مقتضی و تغییرات دیگر را در صورت نیاز اعمال می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی فیفا انتخابی جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴