Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی آبی‌ها فاش می کند که در ماه ژانویه دست به هر کاری زده تا از چلسی جدا شود.

طرفداری- در ماه ژانویه و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، شایعات زیادی مبنی بر جدایی اولیویه ژیرو از چلسی و پیوستن او به باشگاه اینتر مطرح بود که در نهایت این مهاجم فرانسوی به کار خود در باشگاه چلسی ادامه داد.

به گزارش دیلی میل، اولیویه ژیرو درباره شایعات ترک چلسی در ماه ژانویه و پیوستن به باشگاه اینتر می گوید:

صادقانه بگویم که آینده خود را در جای دیگری می دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من 6 ماه بسیار پیچیده را پشت سر گذاشته بودم، به همین دلیل سعی کردم تا در ژانویه این باشگاه را ترک کنم. من برای ترک چلسی هر کاری را انجام دادم. در پایان، با توجه به شرایطی، چلسی نمی خواست که من باشگاه را ترک کنم. شرط اصلی برای دادن اجازه جدایی به من، یافتن جایگزین مناسب بود. اینتر جذاب‌ترین باشگاه برای من بود. مشکل اینجا بود که مذاکرات بیش از حد طول کشید. حتی با وجود اینکه تاتنهام و لاتزیو نیز تا آخرین لحظه برای جذب من تلاش کردند، اهمیتی نداشت که قرار است به کدام باشگاه بروم (زیرا چلسی خواهان فروش ژیرو نبود) اما من می توانستم چلسی را ترک کنم. کاری برای انجام دادن وجود نداشت و من گیر افتاده بودم.

با این حال ژیرو در چلسی ماند و در بازی با تاتنهام نیز برای این تیم گلزنی کرد و طی این مدت عملکرد خوبی را در این باشگاه به نمایش گذاشت. ژیرو در این رابطه می گوید:

اول از همه، چون من می دانستم که قرار نیست چلسی را ترک کنم و می دانستم که شانس خوبی وجود دارد تا در چلسی بمانم، به همین دلیل خواستار این بودم تا پایان قراردادم در چلسی، حرفه‌ای و بدون هیچ عیب و نقصی کار کنم و در چلسی بمانم. دو واکنش (نسبت به عدم ترک چلسی) وجود داشت: یا باید افسرده می شدم یا برای جایگاه خود می جنگیدم. من جنگیدن را انتخاب کردم و مربی به من قول داد تا فرصت های بیشتری را در اختیارم قرار دهد و به قول خود پایبند ماند و من از شانسی که او در اختیارم گذاشته بود، استفاده کردم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماه ژانویه ترک کنم ترک چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟

 نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه ها قرار می دهم که ده ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرونشست اصفهان ۴۰ برابر نرخ جهانی فرونشست زمین در ایران ۹۰ برابر میانگین کشور‌های توسعه یافته

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم