Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شکایت «وینفرد شفر» از باشگاه استقلال وارد مرحله تازه‌ای شد و «علی فتح‌الله‌زاده» در تلاش است از این مرد آلمانی فرصت بگیرد تا مطالباتش ‌را به صورت اقساط پرداخت کند.

باشگاه استقلال تهران روز دوشنبه ۹ اردیبهشت و ۴ روز پس از شکست برابر پدیده شهر خودرو با اعلام تعلیق «وینفرد شفر» از سمت سرمربی‌گری این تیم، «فرهاد مجیدی» را به طور موقت و تنها برای سه دیدار پایانی لیگ برتر جایگزین او کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست استقلال مقابل پدیده و دور شدن این تیم از احتمال قهرمانی، منجر به تغییر اساسی در رهبری تیم شد، مدیریت باشگاه خبر از تعلیق «وینفرد شفر» سرمربی این تیم داد و «فرهاد مجیدی» را تا پایان فصل به جای وی معرفی کرد. از سوی دیگر شفر که ظاهراً از حکمش بی خبر بود، وقتی به روال سابق سر تمرین تیم رفت او را به محل تمرین راه ندادند. این موضوع منجر به تنش و درگیری وی با نگهبان ورودی باشگاه نفت، محل تمرین استقلال شد.

«امیر حسین فتحی» مدیرعامل اسبق باشگاه در آن برهه و در مصاحبه با رسانه‌های خبری با اطمینان حرف از توافق با «وینفرد شفر» داد و اعلام کرد کوچک‌ترین مشکلی درباره این جدایی برای استقلال به وجود نخواهد آمد. او گفته بود که شفر یک سال دیگر با ما قرارداد دارد اما با کمترین هزینه رضایت او را خواهیم گرفت و هواداران استقلال نسبت به این موضوع مطمئن باشند. من اگر هیچ کاری هم بلد نباشم حقوقدان ورزشی هستم و از طریق مسالمت‌آمیز این مساله را رفع می‌کنم.

شفر پس از اخراج در ایران ماند و به آلمان نرفت تا از طریق مسالمت‌آمیز مشکلاتش را با استقلال حل کند اما تلاش‌های او برای تحقق این امر نتیجه‌ای نداد تا وی به فدراسیون بین‌الملی فوتبال (فیفا) شکایت کند.

حالا و پس از گذشت چند ماه شکایت ۶۰۰ هزار دلاری شفر به باشگاه استقلال رسیده است و آنها ۲ هفته فرصت دارند این مبلغ را پرداخت کنند.

البته باشگاه استقلال این حق را دارد به شکایت رسیده اعتراض و مدارک خود را برای بررسی بیشتر به کمیته انضباطی فیفا ‌ارسال کند. هر چند بعید به نظر می‌رسد با توجه به اسنادی که از سوی وکلای این مربی آلمانی ارائه شده، تلاش‌های مدیران امروز آبی‌پوشان پایتخت به جایی برسد.

«علی فتح‌الله‌زاده» مدیرعامل استقلال در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده با شفر مذاکره و از او بخواهد مطالباتش در چند قسط به وی پرداخت شود.

شفر از رفتاری که مدیران سابق استقلال با وی انجام دادند به شدت ناراحت و اعتقاد دارد با شخصیت و اعتباری وی بازی شده است.

 

 ایرنا

برچسب ها: استقلال ، وینفرد شفر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال وینفرد شفر باشگاه استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • امیرعبداللهیان:ناکارمدی سازمان ملل راهی جزتنبیه باقی نگذاشت
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم