Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شکیبا در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تلاش برای محدود کردن انتشار ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش همه مجموعه‌های کشور برای از بین رفتن ویروس منحوس کرونا اقدامات جهادی بسیاری هم زمان با سایر مجموعه‌های جهادی مردمی – دانشجویی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در فراخوانی از دانشجویان جهادگر و وظیفه‌شناس این دانشگاه دعوت به همکاری در مرکز مشاوره و پاسخگویی تلفنی ۴۰۳۰ به دو صورت حضوری و غیر حضوری کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان خدمت رسان در سامانه 4030 از دانشگاه آزاد اسلامی هستند، اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که تمایل به خدمت در سامانه 4030 را دارند عمدتا از رشته های روانشناسی، پرستاری، پزشکی و بعضا رشته‌های دیگر هستند. این دانشجویان با حساس مسئولیت‌پذیری بالای خود در حال حاضر به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در این مرکز مشاوره تلفنی در حال پاسخگویی به سوالات مردم سراسر کشور در خصوص ویروس ناخوانده کرونا هستند.

وی از کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده در بیمارستان‌ها برای کادر درمانی و بیماران و داروخانه‌ها برای خریداری مردم عنوان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با درک این معضل در پیگیری برای تهیه مواد اولیه جهت تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی است.

به گفته شکیبا؛ بعضی از دانشکده‌ها دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران از جمله دانشکده علوم دارویی و دانشکده شیمی دارویی با همکاری روسای دانشکده با بسیج دانشجویی اقداماتی برای تولید مواد ضد عفونی کننده انجام دادند؛ بسیج در حال تلاش است تا با افزایش نیرو و مواد اولیه مقدار تولید مواد ضد عفونی کننده را برای ارسال به داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها افزایش دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر آموزش راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا و اقدامات بهداشتی – فردی لازم اظهار کرد: بسیج با هدف افزایش آگاهی و نحوه برخورد با ویروس کرونا و همچنین اقدامات پیشگیرانه مصاحبه با استادان دانشگاه آزاد اسلامی، متخصصان ویروس شناسی در دانشگاه و بیرون از دانشگاه انجام داده و در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کرده است. همچنین این مصاحبه‌ها روزانه در کانال و صفحات مجازی بسیج دانشجویی منتشر می‌شود که دانشجویان خانم فعالیت‌های رسانه‌ای بسیج را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با تمام ظرفیت و توان خود در خدمت مردم است، گفت: این دانشگاه همانند سایر برهه‌های حساس گذشته نظیر سیل فروردین‌ماه در کنار مردم است و از تمام نیروها و ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده خواهد کرد.

شکیبا در پایان خاطر نشان کرد: گروه جهادی سلامت با حضور دانشجویان جهادی جهت کمک رسانی به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است. این گروه با هدف تامین نیروی کمک کننده درمانی در صورت نیاز بیمارستان‌ها شکل گرفته است.

انتهای پیام/

300 / 320 محمد شکیبا علوم پزشکی آزاد اسلامی مبارزه با کرونا سامانه 4030

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد شکیبا علوم پزشکی آزاد اسلامی مبارزه با کرونا سامانه 4030 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر

فرشید وفا اظهار کرد: حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد در روزهای ١۵، ١٨، ٢۰ و ٢٢ ماه مبارک رمضان (٧، ١۰، ١٢ و ١۴ فروردین ماه امسال) و برای شام ولادت امام حسن(ع) و شب‌های پرفضیلت قدر برنامه‌های نظارتی ویژه‌ای در سطح شهر مشهد و سایر شهرهای تابعه این دانشگاه به خصوص در حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به این مکان مقدس دارد.

وی با بیان اینکه برای شام میلاد کریم اهل‌بیت(ع)، حضرت امام حسن(ع) برپایی سفره افطار ١٢ هزار نفری را در خیایان امام رضا(ع) مشهد توسط فرمانداری این شهر داریم، خاطرنشان کرد: در همین رابطه در راستای نظارت‌های بهداشتی در این خصوص از هم‌اکنون و تا پایان مراسم حضور ناظران و بازرسان حوزه سلامت محیط را در محدوده میدان بیت‌المقدس تا پایانه مسافربری و بالعکس داریم تا که نظارت ویژه‌ خود را در بحث تهیه، طبخ، توزیع افطاری‌ به مهمانان این مراسم داشته باشند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین در شب‌های قدر هم حضور تیم‌های نظارتی حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد را در محل‌های طبخ و عرضه نذورات سحری و همچنین محل‌های برگزاری مراسم احیاء داریم و در حرم مطهر رضوی هم ٨ تیم ٢ نفره مستقر در صحن‌ها، رواق‌ها و شبستانه های این مکان مقدس نظارت‌های بهداشتی را عهده‌دار هستند.

وفا افزود: در  سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد ١٣۰ تیم نظارتی در حوزه بهداشت با ٣٨۰ نفر فعال بوده که از این تعداد ٧١ تیم آن با ٢٣۰ بازرس در شهر مشهد است.

وی گفت: از زمان اجرای مأموریت همزمان طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان تا به این لحظه مشکل خاصی در بحث رعایت مسائل و موضوعات بهداشتی مشاهده نشده و از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این خصوص بلافاصله موضوع را به سامانه تلفنی ١٩۰ اطلاع دهند تا بازرسان و ناظران حوزه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌موقع در محل حاضر شده و ضمن رسیدگی و بررسی موضوع، برخورد قاطع و قانونی را با فرد یا افراد متخلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • برپایی ایستگاه سلامت در قالب طرح جهادی سی شب سی مسجد