Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوالی، مردم را به خواندن سوره یس برای رفع کرونا توصیه کردند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله وحید خراسانی مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوالی، مردم را به خواندن سوره یس برای رفع کرونا توصیه کردند.

متن سئوال و پاسخ به شرح زیر است:

سئوال: در پی سوال عده ای از مقلدین مبنی بر این که در ایام اعتکاف بسیاری از خانواده‌ها برای رعایت و پیشگیری از بیماری در خانه‌های خود مشغول اعمال عبادی هستند،جنابعالی چه دعا یا ذکر و یا عملی را توصیه می فرمایید؟

آیت الله وحید خراسانی: مسئولان در موضوع بیماری کرونا به مردم کمک کنندسقز و بانه بیشترین ‌مبتلایان ‌ویروس کرونا را در استان کردستان دارندآمادگی دانشگاه آزاد برای ایجاد فضای نقاهت بیماران مبتلا به کرونا

پاسخ: بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

سوره یس بخوانید و به امام زمان علیه‌السلام هدیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوره یس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در پاسخ به جنایات متعدد رژیم اشغالگر صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در ۱۳ فروردین در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات (وعده صادق) نام گرفت و غیرت ایران و ایرانی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید. سراسر مردم کشور از این اعلام قدرت و انتقام احساس غرور و ابراز شادی کردند. مردم شهر ‌همدان عصر امروز در میدان امام خمینی(ره) تجمع کرده و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

مردم ولایتمدار و غیرتمند همدان از این انتقام شیرین سرخوش بودند و ساعت‌ها با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار پرچم فلسطین، شعار (الله اکبر) و (مرگ بر اسرائیل) سر دادند.

آیت الله جبیب الله شعبانی عصر امروز با حضور در جمع مردم همدان در میدان امام(ره) ضمن قدردانی از مجموعه سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و اقشاری که در افتخار خلق شده برای کشور نقش موثری داشتند اظهار داشت: کاری که رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران که حمله به خاک یک کشور قلمداد می‌شود انجام داد، این اقدام بر خلاف تمام قوانین بین المللی است.

امام جمعه همدان بیان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی کار جاهلانه‌ای بود که هزینه‌های فراوانی را برای خود آنها به دنبال داشت و اتفاقی که دیشب رقم خورد عکس‌العمل طبیعی در برابر آن اقدام جاهلانه بود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم کشور بر همین بود و این اتفاق قدرت موشکی و پهپادی کشور را به خوبی نشان داد و شاید بشود گفت که دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته و ظهور و بروز یافته که معادلات سیاسی و اجتماعی منطقه را می‌تواند طراحی کند.

آیت الله شعبانی بیان کرد: به امید خداوند این مسئله برکات فراوانی برای کشور به دنبال داشته باشد و حتی فکر می‌کنم این اقدام از نظر اقتصادی نیز در بلند مدت به کشور کمک می‌کند.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227224 برچسب‌ها الله اکبر سوریه رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی اسرائیل دمشق ایران ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است
  • شکست گنبد آهنین تحقق آیه ۱۷ سوره انفال است
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان