Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مدت دو سال دیگر در این سمت ابقا شد.

دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی دکتر حمیدرضا طاهری استاد گروه رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه را با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال دیگر در سمت معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد ابقا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

«با اهدای سلام،

ضمن سپاس از زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی در سمت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی‌های شما، به‌موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی-پژوهشی به مدت دو سال در این سمت ابقا می‌شوید. امید است در دوره جدید همگام با برنامه راهبردی دانشگاه از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن معاونت در ارتقاء حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مسائل دانشجویی بهره برده شود. همچنین انتظار است در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و پاسخ به نیازهای شهروندان با بهره‌گیری از توان بالای اعضاء هیأت علمی، کارشناسان و دانشجویان دانشگاه با حضور پررنگ‌تر در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ارتباط قوی‌تر با جامعه، همچون گذشته در پیشبرد اهداف دانشگاه فردوسی مشهد گام بردارید. موفقیت و سربلندی جناب‌عالی را از خداوند متعال خواستارم.

محمد کافی

رئیس دانشگاه»

بر اساس پایگاه خبری دانشگاه فردوسی مشهد، لازم به ذکر است دکتر حمیدرضا طاهری با حکم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از سال 1396 سمت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد را عهده‌دار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود

امتداد - سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی خدمات پایگاه‌های هلال احمر اردکان
  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند