Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:12:04 GMT

ناگلزمن: مشکل تیمم را حل نکنم، با هوادار فرقی ندارم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۹۶۴۴

ناگلزمن: مشکل تیمم را حل نکنم، با هوادار فرقی ندارم

 لایپزیگ در این هفته با نتیجه 0-0 در برابر ولفسبورگ متوقف شد، در شرایطی که می‌توانست با پیروزی در این دیدار موقتاً صدرنشین لیگ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لایپزیگ در آخرین هفته از رقابت‌های بوندس لیگا باوجود برتری مطلق در جریان بازی نتوانست از پس ولفسبورگ بربیاید تا برای دومین هفته متوالی پس از تساوی مقابل لورکوزن باوجود برتری مطلق در طول نود دقیقه، تن به‌تساوی صفر بر صفر داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار "آنجلینو "وینگر چپ و اسپانیایی لایپزیگ شاید اگر قدر فرصتی را که در دقیقه 37 نصیبش شده بود را می‌دانست امروز آن‌ها بالاتر از دورتموند و تنها در فاصله سه امتیازی با بایرن‌مونیخ صدرنشین در جایگاه دوم قرار داشتند. هرچند سرمربی این تیم ناگلزمن اعتقادی به این مسائل ندارد.


در مقابل تیم‌های دفاعی به چالش می‌خوریم


ناگلزمن در مصاحبه با اسکای گفت: «ما هنوز در مقابل تیم‌هایی که دفاع هماهنگی دارند نمی‌توانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. این وظیفه من است تا بتوانم راهی برای حل چنین معضلی بیابم و اگر نتوانم موفق به کشف چنین مشکلی شوم قطعاً با یک هوادار هیچ فرقی نمی‌کنم.»


باید یاد بگیریم عملکردمان را در هر بازی تثبیت کنیم


این مربی 32 ساله در ادامه همین مطلب تأکید می‌کند: «ما باید یاد بگیریم که چگونه در برابر هر حریفی با هر شکل از فوتبالی، بازی خودمان را انجام دهیم، حتی اگر در انتهای بازی روی اسکوربورد نتیجه دلخواهمان ثبت‌نشده باشد. ما باید پیش از بازی اطمینان داشته باشیم که عملکرد خود را در طی نود دقیقه تثبیت می‌کنیم.»

 


هدف، حضور در جمع 4 تیم بوندس لیگا است


از آنجایی‌که بایرن‌مونیخ با پیروزی در روز پنجشنبه مقابل آگسبورگ FC Augsburg به برتری رسید حالا اختلاف به 5 امتیاز رسیده است.


مربی لایپزیگ که نمی‌خواست درخصوص رقابت با بایرن حرفی بزند گفت: «لازم نیست در مورد بایرن صحبت کنیم. "ما باید به دنبال اثبات شایستگی‌های تیم خودمان باشیم. ما باید در جمع چهار تیم برتر باشیم و این همان هدف ما است و این چیزی نیست که به‌راحتی به دست بیاید. شما اگر به جدول نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم پنجم جدول با دورتموند که در جایگاه دوم قرار دارد تنها 5 امتیاز فاصله دارد.»


امیدوارم در مقابل تاتنهام فقط خوب بازی کنیم


ناگلزمن در ارتباط با دیدار مقابل تاتنهام در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا معتقد است: «به‌هرحال زمان زیادی برای کار کردن باقی نمانده است. سرانجام، دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام هاتسپر، عصر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و ما با یک تساوی هم می‌توانیم صعود کنیم چراکه نتیجه خوبی از دیدار رفت به دست آوردیم، فقط امیدوارم که روز سه شنبه ما خوب بازی کنیم.»

آر بی لایپزیش

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم

هافبک چلسی پس از زیر سوال رفتن جنگندگی بازیکنان توسط هواداران، گفت که او و هم تیمی هایش همه تلاش خودشان را انجام می دهند. 

طرفداری | در جریان باخت 5-0 چلسی مقابل آرسنال، هواداری بنری را به اهتزاز درآورد که روی آن نوشته شده بود: «پیراهنت را نمی خواهم، فقط می خواهم برای پیراهن ما بجنگید». این باعث شد تا کانر گلگر، کاپیتان چلسی در این بازی، در مورد انگیزه و جنگندگی تیم مورد سوال قرار گیرد. گلگر به تی ان تی اسپورت گفت:

ما قطعا تلاش می کنیم. می دانم این برای همه بچه ها چقدر مهم است. تیم بسیار جوانی داریم که تجربه زیادی به عنوان یک تیم در لیگ برتر ندارد. این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته ایم. هنوز در حال پیشرفت و کنار هم کار کردن تا به سطح بالاتر برسیم.

 از هواداران عذرخواهی می کنیم

امروز یکی از آن روزهایی بود که ما به سطحی که می خواستیم حتی نزدیک هم نبودیم و باید به خودمان بیاییم، عملکرد تیم را بررسی کنیم، ببینیم در کدام بخش می توانیم پیشرفت کنیم و تمام اشتباهاتی را که می توانیم جبران کنیم. از همه هوادارانی که آمدند ما را تماشا کنند، عذرخواهی می کنیم. 

چلسی پس از شکست سنگین مقابل آرسنال در رده نهم باقی ماند و بازی بعدی خود را روز شنبه مقابل استون ویلا که در رده چهارم قرار دارد برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد