Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@02:30:51 GMT

ناراحتی ناگلزمن از صدرنشین نشدن

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۰۸۱

ناراحتی ناگلزمن از صدرنشین نشدن

لایپزیگ در این هفته با نتیجه ۰-۰ در برابر ولفسبورگ متوقف شد، در شرایطی که می‌توانست با پیروزی در این دیدار موقتاً صدرنشین لیگ باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال لایپزیگ با ناگلزمن در آخرین هفته از رقابت‌های بوندس لیگا باوجود برتری مطلق در جریان بازی نتوانست از پس ولفسبورگ بربیاید تا برای دومین هفته متوالی پس از تساوی مقابل لورکوزن باوجود برتری مطلق در طول نود دقیقه، تن به‌تساوی صفر بر صفر داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار “آنجلینو “وینگر چپ و اسپانیایی لایپزیگ شاید اگر قدر فرصتی را که در دقیقه ۳۷ نصیبش شده بود را می‌دانست امروز آن‌ها بالاتر از دورتموند و تنها در فاصله سه امتیازی با بایرن‌مونیخ صدرنشین در جایگاه دوم قرار داشتند. هرچند سرمربی این تیم ناگلزمن اعتقادی به این مسائل ندارد.

در مقابل تیم‌های دفاعی به چالش می‌خوریم

ناگلزمن در مصاحبه با اسکای گفت:

«ما هنوز در مقابل تیم‌هایی که دفاع هماهنگی دارند نمی‌توانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. این وظیفه من است تا بتوانم راهی برای حل چنین معضلی بیابم و اگر نتوانم موفق به کشف چنین مشکلی شوم قطعاً با یک هوادار هیچ فرقی نمی‌کنم.»

باید یاد بگیریم عملکردمان را در هر بازی تثبیت کنیم

این مربی ۳۲ ساله در ادامه همین مطلب تأکید می‌کند:

«ما باید یاد بگیریم که چگونه در برابر هر حریفی با هر شکل از فوتبالی، بازی خودمان را انجام دهیم، حتی اگر در انتهای بازی روی اسکوربورد نتیجه دلخواهمان ثبت‌نشده باشد. ما باید پیش از بازی اطمینان داشته باشیم که عملکرد خود را در طی نود دقیقه تثبیت می‌کنیم.»

هدف، حضور در جمع ۴ تیم بوندس لیگا است

از آنجایی‌که بایرن‌مونیخ با پیروزی در روز پنجشنبه مقابل آگسبورگ FC Augsburg به برتری رسید حالا اختلاف به ۵ امتیاز رسیده است.

ناگلزمن مربی لایپزیگ که نمی‌خواست درخصوص رقابت با بایرن حرفی بزند گفت:

«لازم نیست در مورد بایرن صحبت کنیم. “ما باید به دنبال اثبات شایستگی‌های تیم خودمان باشیم. ما باید در جمع چهار تیم برتر باشیم و این همان هدف ما است و این چیزی نیست که به‌راحتی به دست بیاید. شما اگر به جدول نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم پنجم جدول با دورتموند که در جایگاه دوم قرار دارد تنها ۵ امتیاز فاصله دارد.»

امیدوارم در مقابل تاتنهام فقط خوب بازی کنیم

ناگلزمن در ارتباط با دیدار مقابل تاتنهام در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا معتقد است:

«به‌هرحال زمان زیادی برای کار کردن باقی نمانده است. سرانجام، دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام هاتسپر، عصر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و ما با یک تساوی هم می‌توانیم صعود کنیم چراکه نتیجه خوبی از دیدار رفت به دست آوردیم، فقط امیدوارم که روز سه شنبه ما خوب بازی کنیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناگلزمن سرمربی لایپزیش ناگلزمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته