Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:50:34 GMT

لوییس همیلتون: از ده سالگی تبدیل به یک هدف شدم!

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۳۰۸

لوییس همیلتون: از ده سالگی تبدیل به یک هدف شدم!

همیلتون که برای دفاع از عنوان قهرمانیش آماده می‌شود گفته:" من همیشه یک هدف بوده‌ام."

 

 

به گزارش "ورزش سه"، لویس همیلتون این فصل با نشانه رفتن رکورد مایکل شوماخر و کسب هفتمین قهرمانی جهان، این فصل می‌تواند چیزی را به دست بیاورد که خیلی‌ها پیش از این غیرممکن می‌دانستند. اما مدافع عنوان قهرمانی گفته که آماده‌ی نبرد است و فشاری از بابت اینکه اولین نفری است که دیگر رقبا می‌خواهند شکست دهند، احساس نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راننده‌ی مرسدس در پنج بار از شش قهرمانی پشت سر هم تیرهای نقره‌ای تاج قهرمانی جهان را بر سر گذاشته و به همراه این تیم فرمول یک را قبضه کرده.  اما با توجه به انتظاری که از تیم‌ها می‌رود تا خود را با قوانین و مقرارات جدید وفق دهند، این ممکن است سخت‌ترین فصل او تا به اینجای دوران موتورهای هیبریدی باشد. البته این به آن معنا نیست که همیلتون نگرانی خاصی در رابطه با این تهدید روزافزون دارد.

 

لوییس می‌گوید: "از ده سالگی و روزی که اولین قهرمانی خودم را بردم تبدیل به یک هدف شدم، خلاصه این چیز جدیدی برای من نیست. من همیشه تنها راننده‌ی سیاه‌پوست فرمول یک بوده‌ام، من معمولا پیشتاز رقابت قهرمانی بوده‌ام، پس فرقی با بقیه‌ی 27 سال رانندگیم نداره. من تو این شرایط حسابی راحتم."

 

 

همیلتون در سال 2007 به عنوان یک استعداد 22 ساله‌ی خام و حسابی آتشی وارد رقابت‌های فرمول یک شد و اکنون پس از 13 سال در مرز برابری با رکورد هفت بار قهرمانی مایکل شوماخر ایستاده است. همچنین او رکورد 91 برد در مسابقات شوماخر را نیز شکسته است.

 

در میان موانعی که بر سر راه او قرار دارد دو ستاره‌ی نوخاسته‌ حضور دارند که همان قدری سر و صدا به پا کرده‌اند که همیلتون جوان به پا کرده بود؛ چارلز لکلرکِ فراری و مکس ورستپنِ ردبول. اما همیلتون گفته که چالش شکست دادن بهترین‌های نسل بعد در 35 سالگی تنها باعث اشتیاق بیشتر او خواهد شد.

 

 

همیلتون گفته: "این مثبت هم هست وقتی مردم تو را هدف قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند تا تو را شکست دهند، چرا که تو همیشه می‌خواهی دیگران بهترین فرم خود را ارائه دهند، پس وقتی ما بتوانیم همه چیز را کنار هم بچینیم و جلوتر از بقیه از خط پایان بگذریم، حتی احساس بهتری هم می‌دهد!

کمتر از یک هفته به گرندپری استرالیا باقی مانده و از همین الان رجزخوانی‌ها شروع شده است، اما همیلتون تنها یک ماموریت دارد: او در تمام مسابقاتی که از 2014 تاکنون در آلبرت پارک برگزار شده برنده‌ی پل‌پوزیشن بوده اما تنها یک‌بار گرندپری استرالیا را برده؛ شروع فصل با ایستادن روی سکوی اول!

 

 

 

 

مرسدس فراری مکس ورشتپن فرمول یک ردبول چارلز لکلرک اتومبیل رانی مایکل شوماخر لوئیس همیلتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرسدس فراری مکس ورشتپن فرمول یک ردبول چارلز لکلرک اتومبیل رانی مایکل شوماخر لوئیس همیلتون فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم