Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:14:58 GMT

دانش آموزان آموزش های پژوهش محور را جدی بگیرند.

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۹۹۰

دانش آموزان آموزش های پژوهش محور را جدی بگیرند.

مصطفی حسنوند روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در این طرح نیاز به حضور مستمر دانش‌آموزان در فضای مجازی نیست، بلکه آنها با هدایت معلم و والدین، پژوهش را در یک بازه زمانی معین انجام داده و برای معلم ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: این طرح فرصت مناسبی برای دانش آموزان است تا در مباحث درسی مورد علاقه خود تحقیق کنند و در مدت  انجام کار پژوهشی، نظرات خود را با معلم در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: حفظ سلامت دانش‌آموزان در تعطیلات اجباری مدارس برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا یکی از اهداف اصلی جامعه آموزشی است.

حسنوند با اشاره به تدریس زمان بندی شده دروس توسط صدا و سیما خاطر نشان کرد:  به دانش آموزان توصیه می شود به منظور پیشگیری از عقب افتادگی تحصیلی برنامه های ارائه شده را به طور مستمر دنبال کنند و اشکالات درسی را با کمک معلمان در فضای مجازی برطرف سازند.

وی ضمن تقدیر از معلمان سختکوش شهرستان اظهار داشت: معلمان با استفاده از فضای مجازی و راه‌اندازی کانال‌های آموزشی، اقدامات ارزنده ای برای آموزش از راه دور دانش‌آموزان خود انجام می دهند.

رئیس اداره آموزش ‌وپرورش شهرستان پردیس عنوان کرد: فضای مجازی در کنار رسانه ملی تا حدودی عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان را جبران کرده و آموزش از راه دور رسانه ملی فرصت مناسبی برای دانش آموزانی است که به فضای مجازی دسترسی ندارند.

حسنوند اشاره به ظرفیت مناسب انجمن اولیا و مربیان، اظهار داشت: اطلاع رسانی در مورد نمونه تکالیف پژوهش محور  و سایر تکلیف درسی به دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند  یکی از ظرفیت های مناسب انجمن اولیا و مربیان مدارس در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه برگزاری امتحانات آخر سال تحصیلی یکی از دغدغه های  والدین است، گفت که هنوز از وزارت آموزش‌ و پرورش ابلاغی در این زمینه صادر نشده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: تصمیمات وزارت آموزش‌وپروروش درجهت حفظ منافع آموزشی دانش‎آموزان خواهد بود و بهتر است والدین نگرانی بابت امتحانات پایان سال نداشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی  در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش شهرستان تعطیلات صدا و سیما معلم وزارت آموزش و پرورش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان پردیس دانش آموزان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان