Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در روزهای اخیر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارمندان بسیاری از شرکت‌ها پروژه‌های خود را به دور از محیط کاری و در خانه انجام می‌دهند. این اتفاق، مشکلات بسیاری را برای شرکت‌ها، به خصوص آن‌هایی که تجربه دور کاری را نداشته‌اند، به همراه آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیشنهادهای مؤثر و کلیدی را ارائه می دهیم تا به کمک آن بتوانید در روزهایی هم که در دفتر کار نیستید، بیشترین بهره‌وری را در کارها و پروژه‌های خود داشته و شاهد موفقیت و پیشرفت‌های خود در کار باشید.

  فضای مشخص برای کار فضای کاری مشخص به بیشتر کمک می‌کند و به شما انگیزه شروع کار می‌دهند.     تعامل با همکاران در زمان‌های مشخصی در روز و با استفاده از ابزار‌های مناسب با همکاران خود ارتباط برقرار کنید     کم کردن حواس پرتی درگیر اخبار و تلویزیون نشوید، انجام چندکار همزمان بهره وری شما را کم می‌کند.     استفاده از ساعات اوج سطح انرژی خود را در روز بررسی کنید و کار‌های سخت‌تر را در زمان‌های پر انرژی انجام دهید.     تظاهر به سرکار رفتن همه کار‌های لازم و معمول برای به دفتر کار رفتن را انجام دهید، برنامه ریزی روزانه بدون داشتن برنامه مشخص برای کار و استراحت به راحتی تمرکز خود را از دست می‌دهید.  

 

لباس کار مشخص لباس کار مرتب و جداگانه می‌تواند به ایجاد چارچوب فکری مناسب کمک کند.  

 

ساعت مشخص پایان کار حواستان باشد بیش از اندازه کار نکنید، زمان شروع و پایان کار خود را معلوم کنید.     آماده سازی غذا وعده‌های غذایی خود را از روز قبل آماده کنید تا زمان و انرژی شما بین کار هدر نرود.     موسیقی مناسب 

گوش دادن به موسیقی متناسب با فضای پروژه می‌تواند تمرکز شما را افزایش دهد.

    انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادارات دولتی کارمندان ادارات کارمند بانک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به اوسمار برای تمدید قرارداد مطرح شده و حتی صحبت از این است که اوسمار در صورت قهرمانی با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دستمزدی در حدود 400 یا 500 هزار دلار طلب خواهد کرد.

اما ایجنت این مربی برزیلی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی در مورد تمدید قرارداد اظهار داشت: «واقعیت امر این است که در مورد فصل آینده هیچ صحبتی بین باشگاه پرسپولیس و اوسمار مطرح نشده و اخباری که در این مورد مطرح شده را نمی‌توانم تایید کنم.» وی در مورد اینکه آیا اوسمار در نظر دارد در صورت قهرمان کردن پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کند، یادآور شد: «در شرایط فعلی تمام تمرکز اوسمار روی قهرمانی پرسپولیس است و به مسائل دیگری فکر نمی‌کند. ضمن اینکه طبیعتا اگر اوسمار با پرسپولیس قهرمان شود مبلغ قرارداد او افزایش پیدا خواهد کرد.»

کد خبر 845901 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • اعلام زمان مشخص شدن سرمربی جدید تراکتور
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی