Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤولان از تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان خبر می‌دهند، اما برخی شهروندان از کافی نبودن این بازرسی‌ها و کمبود برخی اقلام دارویی در داروخانه‌ها گلایه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایط بحرانی و غیرعادی جامعه قطعاً افزایش نظارت و برخورد سریع و قاطع با متخلفان و سو استفاده‌کنندگان در کنترل جو روانی و تنظیم بازار بسیار مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع ویروس کرونا در بخش‌هایی از استان گیلان و به ویژه در شهرستان تالش، شاهد کمبود برخی اقلام و لوازم بهداشتی و ضدعفونی‌کننده هستیم، انتظار می‌رود باگذشت ده‌ها روز از شیوع این ویروس، شاهد دسترسی آسان‌تر مردم به این اقلام و لوازم در سطح شهرستان‌ها باشیم که متأسفانه در برخی موارد، هنوز شاهد کاستی‌هایی هستیم که اعتراضات برخی از مردم را در پی داشته است.

خبرنگار فارس در تالش امروز با همراهی رئیس و بازرسان اداره صمت تالش در داروخانه شبانه‌روزی این شهر حاضرشده و در جریان روند خدمات‌رسانی و عرضه اقلام و مواد بهداشتی و غیره در این مرکز قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های خبرنگار ما ماسک و برخی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده باقیمت مناسب در این مرکز در حال توزیع است، اما برخی مراجعین به نبود برخی اقلام داروی در شهرستان معترض بودند و از خبرنگار فارس درخواست پیگیری مشکلات و نبود برخی داروها را داشتند.

آقابابایی، رئیس اداره صمت تالش با اشاره به بازرسی‌های روزانه این اداره از مراکز مختلف گفت: امروز نیز بر روند توزیع ماسک و سایر اقلام دارویی و بهداشتی در این مرکز نظارت می‌کنیم.

در ادامه گفت‌وگویی با رئیس اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در زمینه اقدامات این اداره در رابطه با برخورد متخلفان و سودجویان در بازار داشتیم، رحیمی نژاد از برخورد سخت و قاطع با متخلفان خبر داده و گفت مردم از طریق سامانه ۱۲۴ در صورت مشاهده تخلفات به ما گزارش کنند.

وی با بیان اینکه در صورت اثبات تخلف و در صورت لزوم به پلمپ آن مرکز نیز اقدام می‌کنیم، افزود: موارد کشف‌شده نیز در اختیار مراکز عرضه محصولات بهداشتی و درمانی قرارگرفته تا در بین مردم توزیع شود.

همچنین یوسفی، رئیس اتاق اصناف تالش با اشاره به تعطیلی بسیاری از صنوف به جهت جلوگیری از شیوع این ویروس اظهار کرد: جلسات متعددی باب روسای اتحادیه‌های مختلف در جهت جمع‌بندی برای تعطیلی سایر صنوف و کاهش ساعت کاری آنان داشته‌ایم.

شهردار تالش نیز با اشاره به ابلاغ تذکرات لازم به دست‌فروشان سطح شهر جهت عدم تجمع در حاشیه خیابان‌ها به جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در شهرستان گفت: ما شرایط سخت اقتصادی این عزیزان و جامعه را درک می‌کنیم، اما باید بپذیریم به‌اجبار یکی از راه‌های جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس خودداری از تجمع و تردد در سطح شهر است.

مهندس شهرام غنی زاده با تأکید بر اینکه با نصب شیر آب در سطح شهر و ضدعفونی روزانه معابر در جهت مقابله با این ویروس در تالش هستیم، گفت: کارکنان و نیروهای زحمتکش شهرداری با توجه به شرایط کاری در معرض خطر هستند، ضدعفونی روزانه ساختمان شهرداری و تهیه لوازم بهداشتی برای کارگران زحمتکش در برنامه است.

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار گیلان محصولات بهداشتی اقلام دارویی برخی اقلام سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهدگفت:تخ مرغهای غیربهداشتی درطرح تشدید نظارت‌های بهداشتی نوروز و ماه مبارک رمضان، در پایانه گمرک شهید خیبری مشهد کشف و ضبط شد.
دکتر محمد سیاح، افزود:در حین اجرای نظارت‌های عالیه از مراکز و واحد‌های نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان، به پایانه گمرکی شهید خیبری مراجعه و از روند خدمت رسانی همکاران بازدید شد که در این فعالیت تعداد ۳ کانتینر تخم مرغ صادراتی به وزن ۷۰ تن به دلایل مختلفی نظیر آلودگی خودرو، بسته بندی نامناسب تخم مرغ‌های بارگیری شده و نامناسب بودن کارتن‌های حاوی تخم مرغ، توقیف و از صادرات این محموله‌ها تا رفع نقص جلوگیری شد.
وی افزود: یک کانتینر تخم مرغ خوراکی دیگر نیز به وزن ۲۰ تن که از مبدا خارج استان به مقصد شهرستان مشهد حمل شده بود، به دلیل نداشتن گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی تا تعیین تکلیف نهایی توقیف شد.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن می‌تواند سه بازیکن جدید بخرد!
  • مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم
  • بیماری دامی در مازندران کاهش یافت
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • ضبط ۸ هزار و ۸۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
  • کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان