Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تمامی بازارهای استان طی روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری تعطیل است؛ گفت: فعالیت طی روزهای ممنوعه، برای واحدهای صنوف خبازی، قصابی، مرغ و ماهی فروشی، خواروبار، میوه و تره‌بار، قنادی، خشکشویی، لوازم بهداشتی و ضدعفونی و خدمات ضروری بلا مانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصمیم کارگروه پدافند زیستی استان، تمامی بازارهای استان طی روزهای دوشنبه 19 و چهارشنبه 21 اسفندماه دایر است.

وی افزود: در ما بقی روزهای این هفته یعنی روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه بازار استان تعطیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: فعالیت طی روزهای ممنوعه برای واحدهای صنوف خبازی، قصابی، مرغ و ماهی فروشی، خواروبار، میوه و تره‌بار، قنادی، خشکشویی، لوازم بهداشتی و ضدعفونی و خدمات ضروری بلا مانع است و از سایر صنوف درخواست تمکین داریم.

قوانلو در خصوص وضعیت فعالیت بازارهای استان در شهرهای غرب استان گفت: وضعیت فعالیت واحدهای صنفی در غرب استان نیز همانند سایر نقاط دیگر استان است و تنها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه دایر است.

وی متذکر شد: در خصوص وضعیت فعالیت و تعطیلی بازار در هفته آتی نیز، بسته به وضعیت و گزارش اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در روز پنج شنبه تصمیم گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: از تمامی مردم خواهشمندیم حتی المقدرو از رفتن به بیرون منازل خودداری کنند و سعی کنند خریدهای خود را از طریق تلفنی از سوپرمارکت‌های محل زندگی خود تهیه کنند.

قوانلو اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی با خبازی‌ها، خرید نان را نیز به صورت تلفنی میسر و مهیا کنیم تا از تجمع مردم و شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

وی متذکر شد: واحدهای صنفی که از این دستورالعل تخطی کنند و در روزهای تعطیل، اقدام به بازگشایی واحد کسبی خود کنند، پلمب خواهند شد و تاکنون نیز چندین واحد صنفی با تخطی از اطلاعیه‌ها، پلمب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در خصوص وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی گفت: تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان با رعایت کامل نکات بهداشتی فعال و باز هستند و از این ظرفیت برای تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی در حال استفاده هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معدن و تجارت مازندران رئیس سازمان صنعت وضعیت فعالیت طی روزهای پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: هرساله شعار سال به عنوان راهنما و راهگشا فعالان اقتصادی و تولید کنندگان است و امسال نیز اهتمام تولید کنندگان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم است تا علاوه بر تحول در بخش تولید و افزایش اشتغال بتوانیم به شعار سال و رهنمودهای رهبری لبیک بگوییم.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر کشورهای جهان گفت: باید توجه داشته باشیم در صورتی که شاهد تعطیلی پنجشنبه‌ها باشیم فعالان اقتصادی ایران فقط می‌توانند در سه روز کاری با بازارهای بین‌المللی ارتباط داشته باشند که این امر در امر صادرات و واردات مواد اولیه و کالای تمام شده ایجاد چالش خواهد کرد و قطعاً از سوی دولت و مجلس باید نسبت به تعطیلی پنجشنبه‌ها تجدید نظر صورت بگیرد و به جای آن شاهد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه باشیم.

آقاجانی با اشاره به تجارت ۱۱۳ میلیارددلاری ایران با کشورهای مختلف جهان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی ایران علی رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان در مباحث اقتصادی ایجاد کرده اند توانسته است به تعاملات تجاری مناسبی با دنیا برسد و نباید از کنار این آمارها و تعاملات به راحتی گذر کنیم و فرصت گسترش آنها را با محدودیت زمانی در ارتباط با سایر بازارهای جهانی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ایجاد وقفه‌ای ۴ روزه در ارتباطات مالی و تجاری با دنیا و زیان اقتصادی ناشی از آن آنچنان مورد اهمیت است که بسیاری از کشورهای اسلامی و حوزه خلیج فارس برای کاهش این زیان‌ها، طی تصمیمی یکپارچه از سال ۲۰۰۸ میلادی و به‌صورت تدریجی طی ۵ سال، تعطیلات پایان هفته خود را از پنجشنبه و جمعه، به جمعه و شنبه تغییر دادند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تنظیم نامه‌ای از سوی خانه ایران پیرامون درخواست بازنگری و تجدید نظر در تعطیلی پنجشنبه‌ها عنوان کرد: خانه صمت استان قم ضمن حمایت از این نامه در خواست خود را برای این بازنگری مجدداً و موکدا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6086973

دیگر خبرها

  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند