Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورش زندانیان ایتالیایی در مخالف با تمهیدات سختگیرانه‌ای که به‌ منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان‌های ایتالیا اتخاذ شده است، به کشته شدن دست‌کم ۶ نفر از زندانیان منجر شد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین، شورش زندانیان در یکی از زندان‌های منطقه «پولیا» در جنوب غربی ایتالیا دست‌کم 6 کشته بر جای گذاشت و 50 نفر از زندانیان نیز توانستند در بحبوحه شورش و درگیری از زندان فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورش زندانیان در چند زندان در نقاط مختلف ایتالیا از روز یکشنبه در اعتراض به تمهیدات سختگیرانه‌ای که به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان‌ها اتخاذ شده است، آغاز شد و امروز دوشنبه دامنه این شورش‌ها به زندان‌های دیگری نیز کشیده شد، به‌طوری که بر اساس آخرین گزارش‌ها دست‌کم 27 زندان در ایتالیا امروز درگیر شورش بوده‌اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده است که 6 زندانی کشته شده در جریان این شورش‌ها، با سوءاستفاده از هرج‌ومرج در زندان وارد درمانگاه زندان شده و پس از مصرف مقادیر زیادی متادون، به‌دلیل مسمومیت دارویی جان باخته‌اند.

ایتالیا با اختلاف بسیار زیادی نسبت به دیگر کشورها اروپایی، بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اروپا را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمارهای آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، تا پایان روز یکشنبه حدود 7400 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده که از این تعداد 366 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اقدامات جدید ایتالیا برای کاهش عواقب اقتصای کروناالگوبرداری ایتالیا از تجربه چین برای مهار کرونااحتمال فروپاشی نظام بهداشتی در «لومباردی» ایتالیارئیس ستادکل ارتش ایتالیا به کرونا مبتلا شدمرگ بیش از 100 ایتالیایی بر اثر کرونا در یک روز14 استان ایتالیا تحت قرنطینه اجباری قرار گرفت

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا شورش زندانیان زندان ها دست کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره‌ افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیروهای هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد سعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند اما ... .

این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی‌پور به عنوان مدیر هنری این نمایش را همراهی می‌کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاور پروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی، مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک: سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی.

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6081099 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان