Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@14:10:14 GMT

راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در راز و جرگلان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۲۵۸۵

راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در راز و جرگلان

رئیس اداره صمت راز و جرگلان از راه‌اندازی ۳ کارگاه و خط تولید ماسک با کمک اهالی و مردم این شهرستان خبر داد.

ناصر قدیمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در راز و جرگلان با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده در شهرستان راز و جرگلان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در اظهار کرد: تولید ماسک‌های بهداشتی در این شهرستان مدنظر قرارگرفته که از روز آینده تولید آن توسط تولیدکنندگان شهرستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز تولید و دوخت ماسک در شرکت تعاونی رازبانان این شهرستان خبر داد و افزود: این مجموعه در هرروز بالغ‌بر ۳ هزار ماسک را برای استفاده افراد موردنیاز تولید و دوخت می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت راز و جرگلان همچنین آماده‌سازی خط تولید ماسک در شهر غلامان را اعلام کرد و افزود: این کارگاه به‌عنوان دومین مجموعه تولید ماسک شهرستان در حال آماده‌سازی مواد اولیه است و که در کارگاهی با اعلام آمادگی اهالی این شهر با ظرفیت تولید روزانه هزار ماسک راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی کارگاه دوزندگی و خیاطی در روستای توتلی راز و جرگلان برای کمک در تولید ماسک‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: واحد تولید نازلی در روستای توتلی این شهرستان با هماهنگی‌های انجام‌شده، خط تولید ماسک را راه‌اندازی می‌کند.

قدیمی در انتها درباره محل‌های توزیع ماسک‌های تولیدشده گفت: مراکز توزیع ماسک در شهرستان براساس واحدهای صنفی دارای مجوز از سوی مراکز بهداشتی و درمانی تعیین و توزیع خواهد شد.

گفتنی است شهرستان مرزی راز و جرگلان ازجمله محروم‌ترین شهرستان‌های خراسان شمالی بوده اما بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون مورد مبتلابه ویروس کرونا در آن شناسایی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید راز ویروس کرونا خراسان شمالی راز و جرگلان راه اندازی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید

رئیس بازرسی شرکت ملی نفت ایران ضمن تأکید بر لزوم روزآمد کردن و احیای کارگاه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: نقش راهبردی این کارگاه‌ها به‌عنوان کارگاه‌های تخصصی و مادر در تعمیر ماشین‌آلات دوار فرآیندی نیازمند توجه‌ جدی و همه‌جانبه است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز آغاجاری، داود حبیبی‌پور روز سه‌شنبه (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) در بازدیدهای میدانی و ستادی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، هدف از حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران را بررسی مسائل اساسی شرکت‌ها، اقدام‌های اساسی انجام شده، پروژه‌های اولویت‌دار، چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب برای برون‌رفت دانست و گفت: نقطه‌اثر فعالیت‌ها و اقدام‌های صنعت نفت در حکمرانی انرژی و عرصه‌های داخلی و خارجی باید مشهود و ملموس باشد.

وی درباره بررسی مقدار درصد تزریق گاز به میدان‌های واقع در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: شرکت نفت و گاز آغاجاری بیشترین مخازن نفتی را در سطح مناطق نفت‌خیز جنوب دارد که برداشت بهینه از آنها به‌واسطه تزریق گاز انجام می‌شود و تبعات منفی تزریق نشدن گاز به میدان‌های نفتی آغاجاری، کرنج و پارسی منجر به هدررفت و محرومیت از حجم عظیمی از ذخایر نفتی خواهد شد.

رئیس بازرسی شرکت ملی نفت ایران اصلاح الگوی مصرف و جایگزینی انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر را زمینه‌ساز ازدیاد تزریق گاز به میدان‌های نفتی و افزایش برداشت از ذخایر نفتی برشمرد و گفت: شرکت نفت و گاز آغاجاری صنعتی نخبه‌پرور است و با توجه به نیروهای توانمند و متعهد توانسته اقدام‌های شاخصی را در زمینه‌های تولیدی، فنی، عملیاتی و خدماتی محقق کند.

لزوم شناسایی و فعال شدن پروژه‌های نیمه‌تمام مرتبط با تولید

حبیبی‌پور بر لزوم توجه و فعال‌سازی پروژه‌های تعطیل شده با هدف ایجاد ظرفیت‌های تولیدی در عرصه صنایع نفتی تأکید کرد و افزود: پروژه ۲۰ هزار بشکه‌ای افزایش ظرفیت تولید روزانه نفت ارسالی رامشیر به مارون ۲ در روزهای آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی در ادامه در تلمبه‌خانه‌های شماره ۲ و ۳ امیدیه حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با کارکنان واحدهای عملیاتی با چالش‌ها و تنگناهای مرتبط با فرآیندهای تولیدی در این تلمبه‌خانه آشنا شد.

رئیس بازرسی شرکت ملی نفت ایران همچنین بر لزوم روزآمد کردن تجهیزات فرآیندی همراه با بهره‌گیری و همکاری با شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان تأکید کرد.

لزوم اصلاح ساختار سلسله‌مراتبی در روند اجرای پروژه‌ها

در ادامه این دیدارها جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری ضمن تشریح اوضاع تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری بر لزوم اصلاح ساختار سلسله‌مراتبی در روند اجرای پروژه‌ها، استقلال شرکت‌های بهره‌بردار در موضوع‌های مرتبط با پشتیبانی تولید، ترمیم وضعیت سالخورده منابع انسانی، نقش‌آفرینی مستقیم شرکت‌های بهره‌بردار در مسئولیت‌ اجتماعی،جابه‌جایی کریدور خطوط صادراتی از حاشیه شهرها و تجهیز ناوگان ترابری به خودروهای ملکی تأکید کرد.

وی با اشاره به پرداخت‌های کم‌سابقه عوارض آلایندگی سال‌های ۹۲ تاکنون در دولت سیزدهم گفت: در زمینه خدمت‌رسانی به تأسیسات کناری و واحدهای عملیاتی نیز اقدام‌های شایانی با بهره‌مندی از بودجه‌های سرمایه‌ای شرکت ملی نفت ایران در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان