Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع نروژی تیم فوتبال فیلادلفیا در اقدامی بی‌نظیر موفق شد از فاصله ۴۰ متری توپ را به شکل عجیبی در قعر دروازه لس آنجلس قرار دهد تا شاید یکی از نامزد‌های جایزه پوشکاش باشد. تاریخ انتشار: 22:24 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۳۶۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ژاکوب گلسنس یک ضربه آزاد درخشان برای تیم فوتبال فیلادلفیا در MLS به ثمر رساند که از این گل به عنوان یکی از کاندیدا‌های جایزه پوشکاش در سال ۲۰۲۰ نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد امروز در چهارچوب رقابت‌های لیگ آمریکا موسوم به ام ال اس این مدافع ۲۵ ساله نروژی از فاصله ۴۰ متری مقابل لس‌آنجلس ضربه کاشته را به زیبایی هر چه تمام‌تر با پای راست وارد دروازه لس آنجلس کرد و در کسری از ثانیه این گل در تمام خبرگزاری‌های ورزشی جهان منتشر شد.

جالب اینجاست که بازیکنان فیلادلفیا در ابتدا می‌خواستند بازی را سریع‌تر به جریان بیندازند که با ممانعت داور مواجه شدند و پس از آن این مدافع بور فیلادلفیا پشت توپ قرار گرفت و با دورخیز زیادی با پای راست از فاصله‌ای بسیار دور در دقیقه ۴۷ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در واقع یکی از گل‌های ماندگار سال به نام او ثبت شود.

این گل در توییتر تا آنجا مورد توجه قرار گرفت که آن را به گل تاریخی روبرتو کارلوس به تیم ملی فرانسه تشبیه کردند. شاید به این علت که زاویه توپ از نقطه شروع تا به رسیدن به دروازه بسیار تغییر پیدا می‌کند.
این بازیکن پس از به ثمر رساندن این گل درحالی‌که می‌دوید و فریاد می‌زد و در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

ژاکوب گلسنس با این تصمیم و تلاش جاه‌طلبانه‌اش بسیاری را غافلگیر کرد و حالا می‌تواند نامزد یک جایزه تاریخی درسال ۲۰۲۰ باشد.

این دیدار جذاب و پر گل درنهایت با نتیجه ۳ بر ۳ در کالیفرنیا به پایان رسید.

 

بیشتر بخوانید: دروازه بان آلمانی بارسلونا در راه یوونتوس؟

 

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جایزه پوشکاش دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تصاویر نجومی پنجم اردیبهشت (۲۴ آوریل)
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!