Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نجم الدین شکراوی اظهار کرد : ▫️۱۵ میلیارد ریال برای مقابله شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از آسیب‌های آن به حساب مدارس استان قزوین واریز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود:حقوق نیرو‌های حق التدریس در روزهایی که مدارس به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا دایر نیست، به صورت کامل پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکراوی ادامه داد: برای مقابله با شیوع کرونا مراکز رفاهی و خانه معلم استان قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل است و با دورکاری کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند همکاری می شود .

وی گفت : ۳۷ میلیارد ریال در نیمه اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به حساب مدارس شبانه روزی واریز شد که مرحله دوم آن هم تا پایان سال انجام می‌پذیرد.

به گفته این مسئول، ۵۵ نیروی خدماتی در سال ۹۹ جذب آموزش و پرورش استان قزوین می‌شوند که جزئیات آن در فروردین ماه اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان استان قزوین شبانه روزی معاون ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نهادهای مربوطه از جمله اصناف به شدت سخت‌گیری‌های لازم در خصوص حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق و اجرای مقررات ملی ساختمان در این حوزه را انجام دهند.

مهری‌السادات تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به حادثه حریق منجر به شهادت محمدجواد چگینی آتش‌نشان فداکار قزوینی اظهار کرد: با توجه به قوانینی که در حوزه بنیاد شهید وجود دارد افرادی که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم جان خود را از دست می‌دهند، شهید محسوب نمی‌شوند، اما قطعاً این‌گونه افراد در پیشگاه خداوند متعال شهید هستند.

وی خواستار توجه به مبحث سوم مقررات ملی ساختمان و حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق شد و گفت: باید نهادهای مربوطه از جمله اصناف به شدت سخت‌گیری‌های لازم در خصوص حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق و اجرای مقررات ملی ساختمان در این حوزه را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به اینکه متأسفانه ندادن اطلاعات درست صاحب ملکی که آتش‌سوزی در آن رخ داده بود، باعث ایجاد اتفاق تلخ و از دست رفتن آتش‌نشان فداکار شد، اضافه کرد: اگر اطلاعات درست از مالک درباره وضعیت اقلام و کالاهای موجود در انبار ارائه می‌شد، شاید شاهد از دست رفتن مرحوم چگینی و مصدوم شدن تعدادی از آتش نشانان عزیز نبودیم.

تقوی همچنین به لایحه طرح تملک و ساماندهی امامزاده حسین (ع) اشاره کرد و گفت: به عنوان یک شهروند سالیان طولانی است که شاهد رکود و توقف طرح ساماندهی آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) هستم و امیدوارم که بتوانیم با همکاری و همدلی مسئولان و تسریع در روند تملکات اراضی محدوده طرح شاهد خروج این منطقه از رخوت و رکود باشیم.

وی ادامه داد: هر گونه اقدام عمرانی در این منطقه که قطب گردشگری مذهبی شهر است به نوعی سرمایه‌گذاری معنوی بوده و شهر و شهروندان از آن انتفاع خواهند برد.

کد خبر 745945

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری