Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:26:06 GMT

ساعات کار اصناف کاشان محدود شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۰۱۵

ساعات کار اصناف کاشان محدود شد

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا و با هدف قطع زنجیره انتقال، ساعت فعالیت کلیه اصناف در سطح شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۵ تعیین می شود.

به گزارش ایمنا، ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران و بیدگل اطلاعیه شماره ۱۴ خود که لحظاتی قبل منتشر شد، اعلام کرد؛ با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا و با هدف قطع زنجیره انتقال، ساعت فعالیت کلیه اصناف در سطح شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۵ تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تأکید شده است، صنوف نانوایی، میوه فروشی، قصابان و مرغ فروشان، لبنیات و خواروبارفروشان فعلاً از این محدودیت زمانی مستثنی می باشند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است، صنوف رستوران ها و آشپزخانه ها و همچنین اغذیه فروشان با رعایت دستورالعمل های ابلاغی می توانند به صورت بیرون بر فعالیت نمایند.

در این اطلاعیه گفته شده است، فعالیت بازار کاشان، فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ تا ساعت ۱۵ می باشد.

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا منطقه کاشان و آران و بیدگل در این اطلاعیه اعلام کرده است، بازار شهروند و بازار مهستان از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۱ تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

داروخانه ها و مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری خصوصی مشمول این محدودیت زمانی نمی باشند.

منبع: پرتال خبری کاشان

کد خبر 414206

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان آران و بیدگل شیوع ویروس کرونا زنجیره انتقال کرونا ویروس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان ۷۱ (برای پرسپولیس گلزنی کردند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود