Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:46:24 GMT

اینترنت را به کتاب صوتی تبدیل کنید+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۹۹۹

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این ویژگی با عنوان « Read It» نامگذاری شده است و با گفتن « Hey Google, read it» یا « Hey Google, read this page» راه اندازی می شود.

این ویژگی که از طریق مرورگرها و تلفن های هوشمند اندروید قابل دستیابی است، به طور خودکار از طریق صفحه ای که در حال خواندن است، پیمایش می شود و کلمات در هنگام خواندن با صدای بلند برجسته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت خواندن امکان تنظیم شدن از سریع تا کندتر را دارد و دکمه هایی برای مکث خواندن یا رفتن به جلو و عقب در متن نیز وجود دارند.

غول فناوری این ویژگی را ایجاد کرده است تا دستیار گوگل، متون را با همان ریتم و بلندی که انسان یک متن را می خواند برای کاربر پخش کند.

اگر متن در صفحات وب به زبان مادری شخص نیست، فرد می تواند از منوی ترجمه Read It برای انتخاب زبان مورد نظر خود استفاده کند. دستیار گوگل به طور خودکار متن را قبل از خواندن با صدای بلند ترجمه می کند.

گوگل اضافه کرد که وب سایتها برای فعال کردن این ویژگی به کدنویسی خاصی احتیاج ندارند، اما می توان با استفاده از برچسب « nopagereadaloud » این ویژگی را مسدود کرد. در همین حال، توسعه دهندگان ممکن است توانایی جدید دستیار گوگل را در برنامه های تلفن همراه ادغام کنند.

این ویژگی را می توان موقعیت های مختلفی از جمله گوش دادن به اخبار در هنگام رانندگی یا دنبال کردن دستور العمل هنگام کار در آشپزخانه استفاده شود. این ویژگی همچنین به افراد دارای اختلال بینایی یا مشکل خواندن کمک خواهد کرد، زیرا دستیار گوگل به آنها کمک می کند تا یافته های آنلاین خود را بخوانند.

ممکن است این ویژگی با ویژگی دیگر دستیار گوگل که به مردم امکان تغییر صدا و لهجه را می دهد نیز ترکیب شود. خواندن دستیار گوگل از ویژگی های مشابهی در iOS 13 اپل پیروی می کند که به Siri امکان می دهد به طور خودکار پیام ها را با صدای بلند بخواند.

انتهای پیام/

178 / 336 دستیار گوگل Read It nopagereadaloud اندروید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستیار گوگل اندروید دستیار گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟

خلاف یورگن کلوپ که یک سال استراحت خواهد کرد، پپ لیندرز می‌تواند فصل آینده شغل مهمی را به دست آورد.

طرفداری | پپ لیندرز ماه گذشته تایید کرده بود همراه با یورگن کلوپ، به دوران حضور در لیورپول خاتمه می‌دهد. 

به گزارش تلگراف؛ دستیار یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های هدایت آژاکس به شمار می‌رود. آژاکس که توسط یان فنت شیپ به صورت موقت هدایت می‌شود، به دنبال سرمربی دائمی جدید است. تیم هلندی پس از یک فصل دشوار، خود را برای دوران گذار آماده می‌کند. در صورت انتصاب لیندرز، او بار دیگر با جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در یک تیم حضور خواهد داشت. مربی ۴۱ ساله هرگز تمایل خود برای برداشتن گام بعدی در عرصه مربیگری را پنهان نکرده است. او در سال ۲۰۱۸ به طور موقت لیورپول را ترک کرد تا هدایت نایمخن در دسته دوم هلند را برعهده بگیرد، اما پس از اینکه این باشگاه نتوانست از طریق پلی‌آف به دسته بالاتر صعود کند، شغل خود را از دست داد. لیندرز کمی پس از جدایی از باشگاه هلندی به آنفیلد بازگشت و همکاری فوق‌العاده‌ای با یورگن کلوپ رقم زد.

برخی بر این باورند که لیندرز باید در لیست جانشینان کلوپ قرار گیرد. سنتی مشابه اواسط دهه ۷۰ که باب پیزلی، دستیار بیل شنکلی، اصول اسطوره قرمزها را ادامه داد. با این حال، لیندرز از همان ابتدا اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد، هرچند اگر او در جای دیگری به عنوان سرمربی اول عملکرد خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد در آینده بازگشت به آنفیلد را بررسی خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

پپ لیندرز: جانشینی کلوپ؟ یه یورگن وفادارم و به همراه او لیورپول را ترک خواهم کرد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • عکسی از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • به‌به، به‌به، به این ژن خوب... | خواندن شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب