Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان در بازه زمانی هشتم تا ۱۸ اسفند ماه امسال در مقایسه با ۲۷ بهمن ماه تا هفت اسفندماه، ۱۸ درصد کاهش یافته است.

شهامت افزود: در بازه زمانی هشتم تا ۱۸ اسفند ماه، ۱۴۹ هزار و ۹۷۱ دستگاه خودرو وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با بازه زمانی ۲۷ بهمن ماه تا ۷ اسفندماه ۱۸ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازه زمانی هشتم تا ۱۸ اسفند ماه ۱۴۷ هزار و ۸۴ دستگاه خودرو ازاستان خارج شده که این رقم در مقایسه با بازه زمانی ۲۷ بهمن ماه تا ۷ اسفندماه ۱۸ درصد کاهش دارد.

او خاطرنشان کرد: دربازه زمانی ذکر شده سفر با ناوگان عمومی برون شهری ۳۸ درصد کاهش وتعداد مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی برون شهری ۴۳ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ویروس کرونا بازه زمانی درصد کاهش ۱۸ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به این که میانگین بارندگی‌های مراکز شهرستان‌های استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲ تاکنون) به ۶۷.۳ میلیمتر رسید که نسبت به دوره بلندمدت ۲۹ درصد کاهش دارد گفت: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته نیز ۲۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او افزود: کاهش بارندگی در همه مراکز شهرستان‌های خراسان جنوبی نسبت به دوره بلندمدت ثبت شده و تنها در خوسف و نهبندان میانگین بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته افزایشی بوده‌ است.

نخعی بیان کرد: در بیرجند هم از ابتدای سال آبی جاری ۷۲ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد و نسبت به بلندمدت ۲۶ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید

کاهش ۱۰ درصدی بارش‌ها نسبت به سال زراعی گذشته در خراسان جنوبی

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ در خراسان جنوبی همچنان شرایط خشکسالی حاکم است.

او عنوان کرد: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به ترتیب بیشترین بارش باران با ۱۴۴ میلیمتر در ایستگاه فتح آباد خضری، ۱۴۲ میلیمتر ایستگاه کریمو و ۱۲۹ میلیمتر در ایستگاه نگینان به ثبت رسید.

نخعی درباره پیش‌بینی فصلی بارندگی‌ها اظهار کرد: طی ۲ ماه آینده افزایش دما در استان قابل پیش‌بینی است و بارندگی‌ها نزدیک به نرمال خواهد بود.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی  ادامه داد: میزان صحت پیش‌بینی‌های فصلی بارندگی در مجموع بین ۶۵ تا ۷۰ درصد است و احتمال خطا وجود دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • ۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • بارش‌ها در ایران ۲۱ درصد کاهش یافت/کاهش ۱۷ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در بوشهر
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس