Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:32:13 GMT

مردم از خدمات غیر حضوری شرکت گاز کردستان استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۴۸۳۴

مردم از خدمات غیر حضوری شرکت گاز کردستان استفاده کنند

احمد فعله‌گری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امکان بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانه‌های تلفنی این شرکت فراهم است، بنابراین مردم بابت دسترسی به خدمات این شرکت نگران نباشند.

وی اضافه کرد: مشترکان از طریق مراجعه به سامانه جامع خدمات الکترونیکی با آدرس اینترنتی pishkhan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nigc-kd.ir، تلفن گویای ۲۴ ساعته به شماره ۳۳۷۷۷۱۲۳ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ برای دریافت و پرداخت قبض و اعلام رقم کنتور خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: خدمات غیرحضوری شامل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی است.

فعله‌گری با بیان اینکه سامانه جامع ارتباط با مشتریان با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir برای هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد پیش‌بینی شده است، یادآور شد: امداد و تعمیرات گاز در تمام شهرستان‌ها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان هستند.

وی تاکید کرد: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارات گاز است و شهروندان می‌توانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.
شرکت گاز استان کردستان دارای ۵۴۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان قبض کاغذی گاز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان قبض کاغذی گاز ویروس کرونا کردستان قبض کاغذی گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

امتداد - با گذشت تنها 8 ماه از آغاز فعالیت سامانه جدید تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی با نام «آسان» بالغ بر 43 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال از طریق این سامانه پرداخت شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و … مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و … نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد